Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
dola skriver: Åh har haft regelmæssige 8 min veer, siden klokken 2. Er lige blevet tjekket i fødemodtagelsen er 1 finger åben og har 1 cm livmoder hals tilbage.... Så er blevet sendt hjem igen... :-STror i hun kommer i dag??? B-)
Åh har haft regelmæssige 8 min veer, siden klokken 2. Er lige blevet tjekket i fødemodtagelsen er 1 finger åben og har 1 cm livmoder hals tilbage.... Så er blevet sendt hjem igen... :-STror i hun kommer i dag??? B-)
Ja det er jo det man kan komme ud for.Du må ud og gå en rigtig lang tur..vandre op og ned af gulvet...danse og mosle rundt...dyrke noget sex, spise noget mad...hygge dig.Er der nogle trapper i nærheden, så tag en masse ture op og ned af dem.Pøj-pøj og masser af ve-støv KærligstSussie
Hepper på det!!
Røverdatter skriver: Uh hvor spændende! bare giv din krop den tid der er brug for. Jeg blev sendt hjem to gange før de tog mig ind den tredje gang og ville ønske jeg bare havde været tålmodig og ventet så længe jeg ku holde det ud
Uh hvor spændende! bare giv din krop den tid der er brug for. Jeg blev sendt hjem to gange før de tog mig ind den tredje gang og ville ønske jeg bare havde været tålmodig og ventet så længe jeg ku holde det ud
Uha det er svært at svare på da jeg kom på modtagelsen var jeg 4 cm åben og ingen livmoderhals tilbage, men alligevel fødte jeg først 24 timer senere
Mor11 skriver: Hepper på det!!
SussieThyssen skriver: Ja det er jo det man kan komme ud for.Du må ud og gå en rigtig lang tur..vandre op og ned af gulvet...danse og mosle rundt...dyrke noget sex, spise noget mad...hygge dig.Er der nogle trapper i nærheden, så tag en masse ture op og ned af dem.Pøj-pøj og masser af ve-støv KærligstSussie
Sandratoft skriver: Uha det er svært at svare på da jeg kom på modtagelsen var jeg 4 cm åben og ingen livmoderhals tilbage, men alligevel fødte jeg først 24 timer senere
Måske skulle du også prøve at få sovet, hvis du har haft veer siden kl 2 i nat, og su ikke er særlig åben kan det være svært at sige om der går 24 timer eller 5
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128