ih blev sendt hjem.... :-S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.188 visninger
20 svar
27 synes godt om
17. juli 2014

dola

Åh har haft regelmæssige 8 min veer, siden klokken 2. Er lige blevet tjekket i fødemodtagelsen er 1 finger åben og har 1 cm livmoder hals tilbage.... Så er blevet sendt hjem igen... :-S

Tror i hun kommer i dag??? B-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2014

Røverdatter

Uh hvor spændende! bare giv din krop den tid der er brug for. Jeg blev sendt hjem to gange før de tog mig ind den tredje gang og ville ønske jeg bare havde været tålmodig og ventet så længe jeg ku holde det ud

Anmeld

17. juli 2014

SussieThyssen

dola skriver:

Åh har haft regelmæssige 8 min veer, siden klokken 2. Er lige blevet tjekket i fødemodtagelsen er 1 finger åben og har 1 cm livmoder hals tilbage.... Så er blevet sendt hjem igen... :-S

Ja det er jo det man kan komme ud for.
Du må ud og gå en rigtig lang tur..vandre op og ned af gulvet...danse og mosle rundt...dyrke noget sex, spise noget mad...hygge dig.
Er der nogle trapper i nærheden, så tag en masse ture op og ned af dem.
Pøj-pøj og masser af ve-støv

Kærligst
Sussie

Anmeld

17. juli 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Hepper på det!! 

Anmeld

17. juli 2014

dola

Røverdatter skriver:

Uh hvor spændende! bare giv din krop den tid der er brug for. Jeg blev sendt hjem to gange før de tog mig ind den tredje gang og ville ønske jeg bare havde været tålmodig og ventet så længe jeg ku holde det ud

He he var bare nervøs fordi sidste fødsel startede med at vandet gik og så blev jeg sat i gang.. Denne gang er vandet ikke gået, endnu, men av av av det gør ondt... B-)

Anmeld

17. juli 2014

Sandratoft

dola skriver:

Uha det er svært at svare på da jeg kom på modtagelsen var jeg 4 cm åben og ingen livmoderhals tilbage, men alligevel fødte jeg først 24 timer senere  

Anmeld

17. juli 2014

dola

Mor11 skriver:

Hepper på det!! 

Tak tak!!! De tager bare til gør de... :-S:-D

Anmeld

17. juli 2014

dola

SussieThyssen skriver:

Ja det er jo det man kan komme ud for.
Du må ud og gå en rigtig lang tur..vandre op og ned af gulvet...danse og mosle rundt...dyrke noget sex, spise noget mad...hygge dig.
Er der nogle trapper i nærheden, så tag en masse ture op og ned af dem.
Pøj-pøj og masser af ve-støv

Kærligst
Sussie

Tja måske jeg skulle få det sidste gjort rent... De har bestemt kun taget til!!! :-D tak

Anmeld

17. juli 2014

dola

Sandratoft skriver:

Uha det er svært at svare på da jeg kom på modtagelsen var jeg 4 cm åben og ingen livmoderhals tilbage, men alligevel fødte jeg først 24 timer senere  

Griner tja men så satser vi på hun er på vej ud.... :-D

Anmeld

17. juli 2014

Bertris

Måske skulle du også prøve at få sovet, hvis du har haft veer siden kl 2 i nat, og su ikke er særlig åben kan det være svært at sige om der går 24 timer eller 5

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.