Sex....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2014

Anonym trådstarter

Bak skriver:

Kender det godt. Du skal prøve at sænke forventningerne til dig selv og husarbejdet lidt. Ellers brænder du sammen til sidst. Sex skal opprioriteres i starten skal du nok kæmpe lidt, men i sidste ende vil det gavne jeres forhold. Det er virkelig vigtigt at forholdet også bliver plejet lidt på det punkt

Du har helt ret
Har bare lagt det til side så længe at det føles så unaturligt efterhånden.. Må virkelig arbejde på det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2014

Anonym trådstarter

Mata skriver:

Jeg har prøvet det for nogle år tilbage og synes bestemt ikke det var rart. Så hvis det skete i dag ville jeg sige nej hvis jeg ikke havde lyst

Men hvor tit har i så sex?

Anmeld

16. juli 2014

Anonym trådstarter

*Heidi* skriver:

Jeg gør aldrig den slags for at please... Jeg kan ikke give min kæreste en god oplevelse, hvis jeg ikke selv er 100% til stede. Derfor venter vi, til at vi begge er på de 100%

Min mand er på nakken af mig konstant hvis han har lyst.. Selvom jeg forklare ham pænt hvorfor jeg ikke lige har lyst.. Eller lign.

Anmeld

16. juli 2014

*Mor Til Albert*

Anonym skriver:

Min mand er på nakken af mig konstant hvis han har lyst.. Selvom jeg forklare ham pænt hvorfor jeg ikke lige har lyst.. Eller lign.

Det synes jeg ikke er ok. Han må kunne forstå et pænt nej. Så må han jo ordne det selv...

Anmeld

16. juli 2014

Mata

Anonym skriver:

Men hvor tit har i så sex?

Det var med en ex kæreste, så ja det siger jo sig selv. Aldrig

Anmeld

16. juli 2014

-Sigrid-

Min mand ligger aldrig pres på mig, faktisk har det de sidste mange måneder været mig som har lagt op til det hver gang, han er lidt tilbageholden når jeg er gravid fordi jeg tit har ondt. Men jeg sørger for, selv når jeg har ondt, at give ham 'en hjælpende hånd', og ellers regner jeg med at han kan hjælpe sig selv

Men din kæreste kan ikke forvente at du laver det meste derhjemme + underholdt ham... Så må du sige at gulvet skal vaskes, tøjet skal lægges sammen mm, før du føler du har overskud nok til noget sjovt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.