Sex....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.641 visninger
15 svar
8 synes godt om
16. juli 2014

Anonym trådstarter

Hej
Måske lidt mærkelig spørgsmål, men her kommer det!
Gør i det nogle gange bare for at gøre manden glad? Både sex og BJ..
Med en travl hverdag og barn osv, er det min nederste priotet.. Hvilket manden min ikke er helt enig i, men jeg mangler tit overskud. Nogle gange gør jeg det alligevel, for at "slippe" for at høre mere på ham.. Strengt måske..
Jeg elsker ham og tænder på ham, jeg føler bare jeg mangler overskud!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2014

Bak

Anonym skriver:

Hej
Med en travl hverdag og barn osv, er det min nederste priotet.. Hvilket manden min ikke er helt enig i, men jeg mangler tit overskud. Nogle gange gør jeg det alligevel, for at "slippe" for at høre mere på ham.. Strengt måske..

Både ja og nej vil jeg sige. Kan godt være lidt modvillig (pga træthed) og så blive overtalt, men det er aldrig decideret mod min vilje Synes altid det er dejligt, når man kommer i gang, men det er lige tilløbet man skal have overskud til

Anmeld

16. juli 2014

Anonym trådstarter

Bak skriver:

Både ja og nej vil jeg sige. Kan godt være lidt modvillig (pga træthed) og så blive overtalt, men det er aldrig decideret mod min vilje Synes altid det er dejligt, når man kommer i gang, men det er lige tilløbet man skal have overskud til

Ja, det jo dejligt når det er.. Men vejen dertil er også nogle gange lang for mig! Har 100 andre ting der skal ordnes.. Og min mand er nogle gange rimelig træt af det..

Anmeld

16. juli 2014

modesty

Anonym skriver:

Hej

Herhjemme har jeg mere lyst end manden, så nej, ikke så ofte. Det sker at jeg er uoplagt når han gerne vil, men jeg ved at jeg bliver tændt undervejs, så derfor er det ikke et problem for mig at sige ja tak.

Anmeld

16. juli 2014

SandraXOXO

Jeg vil ikke sige at jeg 'gør det bare for' at gøre ham glad' men ja jeg kan godt give ham et bj hvis han er liderlig og jeg ikke er. Og omvendt gør han det også gerne, dog sker det aldrig at jeg er liderlig uden han er ;-) hehe. Tilgengæld så ved han også godt at hvis vi ikke deler opgaver osv lige over så har han en træt kæreste der sover kl 21 og så får han intet. Så han er super god til at hjælpe med alt, så jeg er frisk nok til sex :-D Måske i skulle hjælpes mere ad så du har energi til at prioritere sex?

Anmeld

16. juli 2014

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Herhjemme har jeg mere lyst end manden, så nej, ikke så ofte. Det sker at jeg er uoplagt når han gerne vil, men jeg ved at jeg bliver tændt undervejs, så derfor er det ikke et problem for mig at sige ja tak.

Dejligt

Anmeld

16. juli 2014

Bak

Anonym skriver:

Ja, det jo dejligt når det er.. Men vejen dertil er også nogle gange lang for mig! Har 100 andre ting der skal ordnes.. Og min mand er nogle gange rimelig træt af det..

Kender det godt. Du skal prøve at sænke forventningerne til dig selv og husarbejdet lidt. Ellers brænder du sammen til sidst. Sex skal opprioriteres i starten skal du nok kæmpe lidt, men i sidste ende vil det gavne jeres forhold. Det er virkelig vigtigt at forholdet også bliver plejet lidt på det punkt

Anmeld

16. juli 2014

Anonym trådstarter

SandraXOXO skriver:

Jeg vil ikke sige at jeg 'gør det bare for' at gøre ham glad' men ja jeg kan godt give ham et bj hvis han er liderlig og jeg ikke er. Og omvendt gør han det også gerne, dog sker det aldrig at jeg er liderlig uden han er ;-) hehe. Tilgengæld så ved han også godt at hvis vi ikke deler opgaver osv lige over så har han en træt kæreste der sover kl 21 og så får han intet. Så han er super god til at hjælpe med alt, så jeg er frisk nok til sex :-D Måske i skulle hjælpes mere ad så du har energi til at prioritere sex?

Tak for rådet, men på nogle punkter er det svært, da min mand har nogle psykiske problemer og har svært ved at overskue det.. Men stadig svært for ham at forstå at jeg ikke har overskud til sex, grundet alt det. For han for overskud af sex og jeg skal bruge overskud for at have sex.. Argh!

Anmeld

16. juli 2014

Mata

Jeg har prøvet det for nogle år tilbage og synes bestemt ikke det var rart. Så hvis det skete i dag ville jeg sige nej hvis jeg ikke havde lyst

Anmeld

16. juli 2014

*Mor Til Albert*

Anonym skriver:

Hej

Jeg gør aldrig den slags for at please... Jeg kan ikke give min kæreste en god oplevelse, hvis jeg ikke selv er 100% til stede. Derfor venter vi, til at vi begge er på de 100%

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.