Ble streng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2014

Mami

Yurie skriver:

Så hvorfor ikke bare bruge buksebleer?  Så er der vel ikke nogle problemer.

hvOrdan får han røde mærker af tape bleerne. Tapen rør vel ikke hans hud.

hv

Prøv nu at læse indlægget  

bukser bleerne passer ham ikke! De skøjter rundt og jeg har prøvet samtlige andre mærker jeg kunne komme på og de passer endnu dårligere 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2014

TNBC

Mami skriver:

Hej de damer  

min søn på snart 2 år, har brugt libero frem til nu, men den sidder pludselig virkelig dårlig! Den skøjter rundt og sidder som en g-streng 

Normalt ville man sige den var for stor men næ nej! For str 4 er for lille 

Så nu har jeg været på jagt efter nye bleer men indtil videre uden held, min søn er meget sart i huden og får røde mærker af tape bleer, så bukse bleer er det eneste der fungere  Syntes jeg har prøvet alt Har i nogle gode råd? 

Men hvordan får han røde mærker af tapebleerne? Der er vel ikke rigtige andre muligheder.  Og hvis de skøjter rundt er de jo for store, så må i hen i et andet mærke. Prøve jer frem. Jeg har aldrig oplevet bleer der bevæger sig sådan. vi strammer dem godt. Bliver han smurt ved hver bleskift?

Anmeld

16. juli 2014

Chraz

Mami skriver:

Hvor er de fra? er det også bukse bleer? 

Jeg plejer at købe dem i superbest. Men kan faktisk ikke huske om de har dem som buksebleer. Men de er bare så super gode, milde ved huden og sidder som de skal. I hvertfald på min dreng

Anmeld

16. juli 2014

Mami

Yurie skriver:

Men hvordan får han røde mærker af tapebleerne? Der er vel ikke rigtige andre muligheder.  Og hvis de skøjter rundt er de jo for store, så må i hen i et andet mærke. Prøve jer frem. Jeg har aldrig oplevet bleer der bevæger sig sådan. vi strammer dem godt. Bliver han smurt ved hver bleskift?

Nej jeg smørrer ham ikke på hofterne efter hvert ble skift. 

Ja det er jeg klar over, men jeg syntes jeg har prøvet alle mærker, så jeg søger konkrete forslag til ble mærker eller andre ble løsninger. 

Anmeld

16. juli 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Mami skriver:

Prøv at læse mit indlæg igen  

Haha - sorry. Tror ikke jeg fik det sidste afsnit med i farten

Anmeld

16. juli 2014

Hullabullabulla

Mami skriver:

Ja det er jeg klar over, men jeg syntes jeg har prøvet alle mærker, så jeg søger konkrete forslag til ble mærker eller andre ble løsninger. 

Hvilke mærker har du prøvet?

Aldis bleer bruger vi og har været sindssygt glade for dem - min søn på 16 mdr bruger str 5.

Hvor bor du henne i landet - måske der var en omkring dig der ville låne dig en ble så du kunne prøve lidt forskelligt ?

Tænker også hvad med ænglemark - de er jo allergivenlige

Anmeld

16. juli 2014

Mami

Britt88 skriver:

Hvilke mærker har du prøvet?

Aldis bleer bruger vi og har været sindssygt glade for dem - min søn på 16 mdr bruger str 5.

Hvor bor du henne i landet - måske der var en omkring dig der ville låne dig en ble så du kunne prøve lidt forskelligt ?

Tænker også hvad med ænglemark - de er jo allergivenlige

Både Aldi og anglemark er prøvet  

Anmeld

16. juli 2014

TNBC

Mami skriver:

Prøv at smøre ham hver gang og ser om det ikke bliver bedre. 

Anmeld

16. juli 2014

moaren

Hvad med Huggies? Har ikke selv haft så god erfaring med dem fordi jeg syntes de var meget lave, men hvem ved om det lige er det der kunne passe din knægt. De har også lidt flere størrelser, så det er da et forsøg værd 

Min farvorit er jo Pampers og der er altså også en del forskel på om det f.eks er BabyDry eller ActiveFit, så du bliver nok nødt til at eksperimentere. 

Anmeld

16. juli 2014

Sujan

Her bruger jeg rema1000 buksebleer men dem har du nok også prøvet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.