Ble streng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.516 visninger
30 svar
2 synes godt om
16. juli 2014

Mami

Hej de damer  

min søn på snart 2 år, har brugt libero frem til nu, men den sidder pludselig virkelig dårlig! Den skøjter rundt og sidder som en g-streng 

Normalt ville man sige den var for stor men næ nej! For str 4 er for lille 

Så nu har jeg været på jagt efter nye bleer men indtil videre uden held, min søn er meget sart i huden og får røde mærker af tape bleer, så bukse bleer er det eneste der fungere  Syntes jeg har prøvet alt Har i nogle gode råd? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2014

TNBC

Mami skriver:

Hej de damer  

min søn på snart 2 år, har brugt libero frem til nu, men den sidder pludselig virkelig dårlig! Den skøjter rundt og sidder som en g-streng 

Så nu har jeg været på jagt efter nye bleer men indtil videre uden held, min søn er meget sart i huden og får røde mærker af tape bleer, så bukse bleer er det eneste der fungere  Syntes jeg har prøvet alt Har i nogle gode råd? 

Har libero ikke større end 4? vi bruger 5+til dreng på 19måneder..

Men buksebleer er vel også ok til en dreng på 2.

Anmeld

16. juli 2014

Mami

Yurie skriver:

Har libero ikke større end 4? vi bruger 5+til dreng på 19måneder..

Men buksebleer er vel også ok til en dreng på 2.

Jo han bruger jo str 5, og den skøjter rundt  

så jeg skal have fundet et alternativ 

Anmeld

16. juli 2014

moaren

Mami skriver:

Hej de damer  

Hvis du har prøvet diverse mærker, så ved jeg snart ikke. Ved at libero giver pengene 2 x tilbage hvis man er utilfreds. Prøv at gå på deres hjemmeside, der er også sådan en størrelsesguide 

Anmeld

16. juli 2014

Chraz

Har du prøvet de der grøn balance? De er fuldstændig fantastiske og prisen er også overkommelig

Anmeld

16. juli 2014

Mami

Moaren skriver:

Hvis du har prøvet diverse mærker, så ved jeg snart ikke. Ved at libero giver pengene 2 x tilbage hvis man er utilfreds. Prøv at gå på deres hjemmeside, der er også sådan en størrelsesguide 

Har prøvet deres størrelses guide, men da det ikke duer med tape bleer kan jeg ikke rigtig bruge den 

Anmeld

16. juli 2014

Mami

Chraz skriver:

Har du prøvet de der grøn balance? De er fuldstændig fantastiske og prisen er også overkommelig

Hvor er de fra? er det også bukse bleer? 

Anmeld

16. juli 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Mami skriver:

Hej de damer  

Har du prøvet buksebleer? 

Anmeld

16. juli 2014

Mami

mor:) skriver:

Har du prøvet buksebleer? 

Prøv at læse mit indlæg igen  

Anmeld

16. juli 2014

TNBC

Mami skriver:

Jo han bruger jo str 5, og den skøjter rundt  

så jeg skal have fundet et alternativ 

Så hvorfor ikke bare bruge buksebleer?  Så er der vel ikke nogle problemer.

hvOrdan får han røde mærker af tape bleerne. Tapen rør vel ikke hans hud.

hv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.