Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mama85 skriver: Hahahahaha, man er vel lidt krea når man går i gang med at hækle/strikke et babytæppe selv, så Kay, nu må du lige stramme dig an
Hahahahaha, man er vel lidt krea når man går i gang med at hækle/strikke et babytæppe selv, så Kay, nu må du lige stramme dig an
hahahahaha jeg har kun kunne hækle i lidt over 1 måned nu...
og aner stadig ik hvordan jeg får alle firkanterne til at blive til et tæppe
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kay skriver: hahahahaha jeg har kun kunne hækle i lidt over 1 måned nu... og aner stadig ik hvordan jeg får alle firkanterne til at blive til et tæppe
Det skal nok lykkes men flot at du har mod på det, her venter vi barn nr. 3 og det er stadigvæk oldemor der står for hækle/strikke-tingene
Mama85 skriver: Det skal nok lykkes men flot at du har mod på det, her venter vi barn nr. 3 og det er stadigvæk oldemor der står for hækle/strikke-tingene
her strikker oldemor også på livet løs til nr. 1... men hun har lige fået en kæreste... (når ja for et år siden) og hun har ik så meget tid til det mere... så tror ik hun når at lave et tæppe til lillesøster... men jeg syntes ikke hun skulle snydes og så har jeg masiv bækkenløsning så en stillesidende hobby var helt fint til mig
Kay skriver: her strikker oldemor også på livet løs til nr. 1... men hun har lige fået en kæreste... (når ja for et år siden) og hun har ik så meget tid til det mere... så tror ik hun når at lave et tæppe til lillesøster... men jeg syntes ikke hun skulle snydes og så har jeg masiv bækkenløsning så en stillesidende hobby var helt fint til mig
Ja, sådan kan det jo gå, det er jo kun dejligt for hende rigtig god arbejdslyst til dig, er sikker på at du får et fantastisk fin tæppe til lillesøster, uanset om den er firkantet/rundt/ovalt eller trekantet
Mama85 skriver: Ja, sådan kan det jo gå, det er jo kun dejligt for hende rigtig god arbejdslyst til dig, er sikker på at du får et fantastisk fin tæppe til lillesøster, uanset om den er firkantet/rundt/ovalt eller trekantet
takker
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128