baby tæppe str??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2014

Kay

Mama85 skriver:

Hahahahaha, man er vel lidt krea når man går i gang med at hækle/strikke et babytæppe selv, så Kay, nu må du lige stramme dig an  

hahahahaha  jeg har kun kunne hækle i lidt over 1 måned nu... 

og aner stadig ik hvordan jeg får alle firkanterne til at blive til et tæppe 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2014

Mama85

Kay skriver:

hahahahaha  jeg har kun kunne hækle i lidt over 1 måned nu... 

og aner stadig ik hvordan jeg får alle firkanterne til at blive til et tæppe 

Det skal nok lykkes  men flot at du har mod på det, her venter vi barn nr. 3 og det er stadigvæk oldemor der står for hækle/strikke-tingene 

Anmeld

15. juli 2014

Kay

Mama85 skriver:

Det skal nok lykkes  men flot at du har mod på det, her venter vi barn nr. 3 og det er stadigvæk oldemor der står for hækle/strikke-tingene 

her strikker oldemor også på livet løs til nr. 1... men hun har lige fået en kæreste... (når ja for et år siden) og hun har ik så meget tid til det mere... så tror ik hun når at lave et tæppe til lillesøster... men jeg syntes ikke hun skulle snydes og så har jeg masiv bækkenløsning så en stillesidende hobby var helt fint til mig  

Anmeld

15. juli 2014

Mama85

Kay skriver:

her strikker oldemor også på livet løs til nr. 1... men hun har lige fået en kæreste... (når ja for et år siden) og hun har ik så meget tid til det mere... så tror ik hun når at lave et tæppe til lillesøster... men jeg syntes ikke hun skulle snydes og så har jeg masiv bækkenløsning så en stillesidende hobby var helt fint til mig  

Ja, sådan kan det jo gå, det er jo kun dejligt for hende rigtig god arbejdslyst til dig, er sikker på at du får et fantastisk fin tæppe til lillesøster, uanset om den er firkantet/rundt/ovalt eller trekantet 

Anmeld

15. juli 2014

Mama85

Kay skriver:

Ja, sådan kan det jo gå, det er jo kun dejligt for hende rigtig god arbejdslyst til dig, er sikker på at du får et fantastisk fin tæppe til lillesøster, uanset om den er firkantet/rundt/ovalt eller trekantet 

Anmeld

15. juli 2014

Kay

Mama85 skriver:

takker  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.