baby tæppe str??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18.510 visninger
15 svar
2 synes godt om
15. juli 2014

Kay

hvilke str. baby tæppe er den mest perfekte? og skal det være firkantet eller aflangt??

er igang med at hækle firkanter til et baby tæppe... og jeg ved sgu ik rigtig hvor stort jeg skal lave det?? 

eller om jeg skal gå efter firkantet eller aflangt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Kay skriver:

hvilke str. baby tæppe er den mest perfekte? og skal det være firkantet eller aflangt??

er igang med at hækle firkanter til et baby tæppe... og jeg ved sgu ik rigtig hvor stort jeg skal lave det?? 

Hvad med at tage mål af barnevognen og så lægge 20cm til i hver side, så passer det perfekt som barnevognstæppe/sommerdyne til den tid og vil også have en fin størrelse til at rulle en lille bebse ind i

Anmeld

15. juli 2014

Kay

Mor11 skriver:

Hvad med at tage mål af barnevognen og så lægge 20cm til i hver side, så passer det perfekt som barnevognstæppe/sommerdyne til den tid og vil også have en fin størrelse til at rulle en lille bebse ind i

jo det lydder da som en ide  

Anmeld

15. juli 2014

Moar2012

Kay skriver:

Jeg er ved at hækle et og tror det bliver omkring 60x80 cm når det er færdigt

Anmeld

15. juli 2014

Kay

Moar2012 skriver:

Jeg er ved at hækle et og tror det bliver omkring 60x80 cm når det er færdigt

tak  

Anmeld

15. juli 2014

Mama85

Kay skriver:

Vi har runde herhjemme med en ø på 1-1,20, super dejlige til at svøbe og putte om

Anmeld

15. juli 2014

Kay

Mama85 skriver:

Vi har runde herhjemme med en ø på 1-1,20, super dejlige til at svøbe og putte om

er igang med firkanter så det bliver ikke rundt i denne omgang  

Anmeld

15. juli 2014

Mama85

Kay skriver:

er igang med firkanter så det bliver ikke rundt i denne omgang  

Ups, mindre detalje  

Anmeld

15. juli 2014

Kay

Mama85 skriver:

Ups, mindre detalje  

ja... tror sgu ik jeg får alle de firkanter til at blive til et rundt tæppe  kan naturligvis prøve at bede dem pænt 

Anmeld

15. juli 2014

Mama85

Kay skriver:

ja... tror sgu ik jeg får alle de firkanter til at blive til et rundt tæppe  kan naturligvis prøve at bede dem pænt 

Hahahahaha, man er vel lidt krea når man går i gang med at hækle/strikke et babytæppe selv, så Kay, nu må du lige stramme dig an  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.