Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mor11 skriver: Årh søde du Tror måske godt du selv kender svaret, men forstår godt du bliver nervøs lynhurtigt De er flotte begge to! Nogen typer tests bliver vist slet ikke tydeligere end dét der, så jeg synes det ser rigtig fint ud
Årh søde du Tror måske godt du selv kender svaret, men forstår godt du bliver nervøs lynhurtigt De er flotte begge to! Nogen typer tests bliver vist slet ikke tydeligere end dét der, så jeg synes det ser rigtig fint ud
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
De der tests er da så fine.
Jeg ville ikke bekymre mig ud fra dem. MEN jeg ved godt det er svært at lade være med at bekymre sig. Det starter den dag man står men en positiv test.... og forsvinder ikke igen.
cwl skriver: Kald mig bare skør, men er bange for at miste igen..Jeg synes ikke der er sket nogen udvikling på to dage. Har I oplevet det samme og har haft en "normal" graviditet??
Kald mig bare skør, men er bange for at miste igen..Jeg synes ikke der er sket nogen udvikling på to dage. Har I oplevet det samme og har haft en "normal" graviditet??
De ser meget stærkt positive ud, så ville ikke umiddelbart være bekymret
Frk.S skriver: De der tests er da så fine. Jeg ville ikke bekymre mig ud fra dem. MEN jeg ved godt det er svært at lade være med at bekymre sig. Det starter den dag man står men en positiv test.... og forsvinder ikke igen.
Christine skriver: De ser meget stærkt positive ud, så ville ikke umiddelbart være bekymret
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128