Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
cwl skriver: Kald mig bare skør, men er bange for at miste igen..Jeg synes ikke der er sket nogen udvikling på to dage. Har I oplevet det samme og har haft en "normal" graviditet??
Kald mig bare skør, men er bange for at miste igen..Jeg synes ikke der er sket nogen udvikling på to dage. Har I oplevet det samme og har haft en "normal" graviditet??
synes de ligner meget hinanden, men det behøver nu ikke havet noget at sige.
Din urin er jo ikke lige koncentreret hver gang
esioul skriver: synes de ligner meget hinanden, men det behøver nu ikke havet noget at sige. Din urin er jo ikke lige koncentreret hver gang
Mine tests fra 4+0 og 4+2 ligner også hinanden på en prik - jeg tør godt sige tillykke
SabinaMortensen skriver: Mine tests fra 4+0 og 4+2 ligner også hinanden på en prik - jeg tør godt sige tillykke
Og skal lige siges, at jeg altså er 40+4 idag
SabinaMortensen skriver: Og skal lige siges, at jeg altså er 40+4 idag
De er jo super positive, så kan de nærmest udvikle sig mere?
tror ikke du har noget at frygte
Chewy skriver: De er jo super positive, så kan de nærmest udvikle sig mere? tror ikke du har noget at frygte
Årh søde du Tror måske godt du selv kender svaret, men forstår godt du bliver nervøs lynhurtigt De er flotte begge to! Nogen typer tests bliver vist slet ikke tydeligere end dét der, så jeg synes det ser rigtig fint ud
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128