Hvor køber I babytøj mv.?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Fam. Madsen skriver:

Nu bor jeg tæt på randers så derfor køber jeg rigtig meget tøj i en butik i randers som hedder spotkids de har rigtig meget billigt tøj, jeg giver kun 30kr per. del max 50kr per. del. og det synes jeg er billigt... det er rigtig godt tøj.... de køre med mærket pettibom. kan faktis ikke lige huske hvad de andre mærker hedder der fra.... handler der ellers rigtig meget...

hvor ligger den henne?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2009

Fam. Madsen

Caroline86 skriver:

hvor ligger den henne?

Nede ved siden af ønskebørn mener den hedder kirkegade, gaden den ligger på...

Anmeld

16. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Fam. Madsen skriver:

Nede ved siden af ønskebørn mener den hedder kirkegade, gaden den ligger på...

det må jeg hellere lige undersøge tak!

Anmeld

16. august 2009

Fam. Madsen

Caroline86 skriver:

det må jeg hellere lige undersøge tak!

Hehe det synes jeg du skal det er en kanon butik elsker og handle der inde personalet er sød... også kan marcus passe tøjet der fra han er ikke så stor så tøjet fra h&m, føtex og sådan nogen steder er alt for stort til ham... han er for smal til og kan holde bukserne op der fra...

Anmeld

16. august 2009

Heidi.

Vi har købt rigtig meget på trendsales..

Anmeld

16. august 2009

TbCp

Majastina skriver:

Ja jeg ved godt at det er tidligt, men jeg tænkte på om I har nogle gode råd til, hvor man kan købe babytøj, og gerne lidt billigt (er jo på su). Hvis i har nogle gode forslag, så hører jeg dem meget gerne

Trendsales er et af mine yndlingssteder

Men ellers hjemmesiden Filabel de har ofte tilbud og så har de det super lækre See Kai Run sko!!!

Anmeld

16. august 2009

Nanna1985

H&M, Name It, Bilka, Føtex & babysam

Dog er det meste fra H&M

Anmeld

16. august 2009

anna-jonas

Ja jeg ved godt at det er tidligt, men jeg tænkte på om I har nogle gode råd til, hvor man kan købe babytøj, og gerne lidt billigt (er jo på su). Hvis i har nogle gode forslag, så hører jeg dem meget gerne

Trendsales.dk.............der køber jeg næsten alt til mine piger.............let, sikkert og billigt.

Knus Mette

Anmeld

16. august 2009

Lone Jakobsen

Mandal skriver:

vi har købt der hvor der har været tilbud.. så der er både blevet købt i HM, bilka, føtex og kvickly..

også her. og så lige tøj og sko, lidt fra genbrugs forretninger. og så har jeg fået en del gratis fra veninder med børn.

Anmeld

16. august 2009

Isabels-mor

nåh ja, vi har oss fået en masse hjemmestrik fra svigermor.. så hvis mor eller mormor kan li a strikke så spørger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.