Hvor køber I babytøj mv.?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.526 visninger
20 svar
0 synes godt om
16. august 2009

Dictes mor

Ja jeg ved godt at det er tidligt, men jeg tænkte på om I har nogle gode råd til, hvor man kan købe babytøj, og gerne lidt billigt (er jo på su). Hvis i har nogle gode forslag, så hører jeg dem meget gerne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2009

Ni-ko-li-ne

kig på de forskellige hjemmesider jævnligt, der er en masse tilbud :0) og så trendsales og guloggratis :0)

Anmeld

16. august 2009

3drenge

Jeg har købt det meste babytøj og puslebord, barnevogn, vugge, seng osv på Gul og Gratis. Der kan man få en masse tøj til billige penge og mht til porto er det jo meget billigere, at købe en god stak istedet for én bluse f.eks.

Trendsales har jeg også købt en del, der er det mest mærkevaretøj man tit kan finde til en god pris.

Når vi så er færdige med alle tingene og tøjet sælger jeg det videre igen, supersmart

Anmeld

16. august 2009

Englebisse

Det eneste jeg lige kan komme på er HM. De har mange gode nyfødts pakker, og Pakker med 3 til 7 bodystockinger til næsten ingen penge.
Jeg købte meget unisex tøj i HM da jeg var gravid. Vi kendte nemlig ikke kønnet på vores barn. Synes mange andre steder er det enten lyseblåt eller lyserødt når det er til nyfødte.
Men held og lykke med det hvertfald :-)

Anmeld

16. august 2009

Isabels-mor

vi har købt der hvor der har været tilbud.. så der er både blevet købt i HM, bilka, føtex og kvickly..

Anmeld

16. august 2009

Plysbjørnen

Majastina skriver:

Ja jeg ved godt at det er tidligt, men jeg tænkte på om I har nogle gode råd til, hvor man kan købe babytøj, og gerne lidt billigt (er jo på su). Hvis i har nogle gode forslag, så hører jeg dem meget gerne

Hvis det ikke just skal være mærkevare tøj, så Bilka/A-Z og Kvickly har meget... og i Kvickly (i hvert fald den jeg handler) kan man tit lige før børnepengene kommer købe meget tøj til halv pris...

Anmeld

16. august 2009

Tina2

Trendsales:-) Du kan få masser af lækkert nyt, næsten nyt og brugt tøj på trendsales, og så kan du sælge det meste af det igen bagefter:-)

Anmeld

16. august 2009

KarinaIda

Majastina skriver:

H&M de har en masse lækkert og flot babytøj, til billige penge.. Der har jeg købt en masse af vores...

Anmeld

16. august 2009

Mira0911

Vi købte end masse i Føtex, kvickly og Bilka... vi er godt tilfredse med det... :O)

Anmeld

16. august 2009

Fam. Madsen

Nu bor jeg tæt på randers så derfor køber jeg rigtig meget tøj i en butik i randers som hedder spotkids de har rigtig meget billigt tøj, jeg giver kun 30kr per. del max 50kr per. del. og det synes jeg er billigt... det er rigtig godt tøj.... de køre med mærket pettibom. kan faktis ikke lige huske hvad de andre mærker hedder der fra.... handler der ellers rigtig meget...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.