Line

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

312 visninger
7 svar
0 synes godt om
16. august 2009

Grynt

Skal lige høre om du har haft Sebastian til 5 års børneundersøgelse endnu? Har han forresten fået hans 4 års vac?

Min Aske var afsted i onsdags og der fik han både 4 og 5 års vac. Han er lidt øm i armene, men ingen tegn på ubehaligheder/sygedom mm.

Ville bare lige høre om Sebastian kom godt igennem hans også

Knus Tina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2009

Grynt

Kommer da i tanker om at Kalulas Alex-de-sander jo også er i den alder, så spørgsmålet gælder naturligvis også hende

Knus

Anmeld

16. august 2009

Susan1978

Jeg havde Ea afsted i marts og der fik hun kun en vaccine.

hun var slet ikke mærket af det.

Anmeld

16. august 2009

Mie A

Jeg havde min Ea afsted i februar og hun fik også kun en vaccine - hun var heller i mærket af den.

Anmeld

16. august 2009

Lene76

jeg fik af vide af min lægen at de ik sku ha som 4 års mere men kun som 5.... så jeg regner da med at mille kun ska ha 1 når hun ska afsted i uge 37.

Anmeld

16. august 2009

ivfmarie

Freja har lige været til 4 ars US, og hun fik et stik... Men der har intet være at mærke på hende. Hun pev ikke engang da hun blev stukket - stoor pige!

Anmeld

16. august 2009

Lene76

hehe mig der har total dårlig hukommelse.... Mille fik osse et stik ved 4 års... og der har intet været med hende.

Anmeld

16. august 2009

linemus

Sebastian har ikke været afsted endnu. Han bliver først 5 år om en måned. Sidste år fik han også et stik, så han bliver nok ikke så glad for at skulle stikkes endnu engang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.