Malthe2010 skriver:
ZZZZzzz.... 
Min elskede søn på 10 måneder har på ingen måde fået moderen, storebrors eller fars gode sovehjerte! Jeg er ved at løbe fuldstændig tør for ideer til at få ham til at sove! I løbet af dagen er vi HELDIGE at han sover max 2 timer og kun ÉN lur, og sådan har det været siden han var 2-3måneder. Vi står op kl 7 og han kommer i seng kl. 19-20. Han for samme kost som os i dagtimerne. Og er for det meste en glad drenge. Dog kan han være lidt gnaven de dage han kun sover 3 kvarter på en hel dag. Når vi så kommer til natten har jeg igen problemer!
Han spiser 3x200ml mælk(!!) en til at falde i søvn på når han bliver putter, en kl. Ca. 01 og en igen ved ca. 5 tiden. Lige nu har jeg svært ved at se han nogen sinde kommer til at sove igennem. Jeg har prøvet med vælling til natten med det gør desværre ingen forskel.
har i nogle forslag til hvad jeg kan prøve! Er virkelig desperat efter noget nattesøvn, og specielt nu hvor jeg snart skal starte på job..
tænker også om det måske ændre sig her når han starter dp, og kommer ud og får fyldt noget mere indhold i sin hverdag, selvom vi ikke har siddet stille de sidste 3 uger da storebror har haft ferie!
nårh! Nu blev det lidt langt, men HJÆÆÆÆLP! 

600 i løbet af en nat er meget, det er omkring hvad en 1 til 3årig skal have pr. dag(700).
Grunden til at han vågner er fordi han ved at han får mælk, det er en vane for ham. og det er en vane der skal stoppes, for ellers sover han aldrig igennem.
Hvis han er tørstig i løbet af natten, så tilbyd ham vand.
Anmeld