Han sover bare aldrig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2014

Pinkrose

Malthe2010 skriver:

ZZZZzzz.... 

Min elskede søn på 10 måneder har på ingen måde fået moderen, storebrors eller fars gode sovehjerte! Jeg er ved at løbe fuldstændig tør for ideer til at få ham til at sove! I løbet af dagen er vi HELDIGE at han sover max 2 timer og kun ÉN lur, og sådan har det været siden han var 2-3måneder. Vi står op kl 7 og han kommer i seng kl. 19-20. Han for samme kost som os i dagtimerne. Og er for det meste en glad drenge. Dog kan han være lidt gnaven de dage han kun sover 3 kvarter på en hel dag. Når vi så kommer til natten har jeg igen problemer! 

Han spiser 3x200ml mælk(!!) en til at falde i søvn på når han bliver putter, en kl. Ca. 01 og en igen ved ca. 5 tiden. Lige nu har jeg svært ved at se han nogen sinde kommer til at sove igennem. Jeg har prøvet med vælling til natten med det gør desværre ingen forskel.

har i nogle forslag til hvad jeg kan prøve! Er virkelig desperat efter noget nattesøvn, og specielt nu hvor jeg snart skal starte på job..

tænker også om det måske ændre sig her når han starter dp, og kommer ud og får fyldt noget mere indhold i sin hverdag, selvom vi ikke har siddet stille de sidste 3 uger da storebror har haft ferie!

nårh! Nu blev det lidt langt, men HJÆÆÆÆLP! 

Min pige gjorde det samme om natten med flaskerne
Og da hun skulle til at starte i vuggestue syntes jeg ikke det fungerede længere at vi skulle være oppe så mange gange om natten
Så stoppede med flasken til putning og om natten og tilbød en tår vand

Og det er ikke sult det er vane for dem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2014

MysteriousAngel

Malthe2010 skriver:

ZZZZzzz.... 

Min elskede søn på 10 måneder har på ingen måde fået moderen, storebrors eller fars gode sovehjerte! Jeg er ved at løbe fuldstændig tør for ideer til at få ham til at sove! I løbet af dagen er vi HELDIGE at han sover max 2 timer og kun ÉN lur, og sådan har det været siden han var 2-3måneder. Vi står op kl 7 og han kommer i seng kl. 19-20. Han for samme kost som os i dagtimerne. Og er for det meste en glad drenge. Dog kan han være lidt gnaven de dage han kun sover 3 kvarter på en hel dag. Når vi så kommer til natten har jeg igen problemer! 

Han spiser 3x200ml mælk(!!) en til at falde i søvn på når han bliver putter, en kl. Ca. 01 og en igen ved ca. 5 tiden. Lige nu har jeg svært ved at se han nogen sinde kommer til at sove igennem. Jeg har prøvet med vælling til natten med det gør desværre ingen forskel.

har i nogle forslag til hvad jeg kan prøve! Er virkelig desperat efter noget nattesøvn, og specielt nu hvor jeg snart skal starte på job..

tænker også om det måske ændre sig her når han starter dp, og kommer ud og får fyldt noget mere indhold i sin hverdag, selvom vi ikke har siddet stille de sidste 3 uger da storebror har haft ferie!

Ingen af mine børn har sovet igennem før de var knap 2. Så kan desværre ikke komme med nogle gode råd. Jeg vil sige, at man klarer sig. Selvom man arbejder.

Anmeld

14. juli 2014

TNBC

Malthe2010 skriver:

ZZZZzzz.... 

600 i løbet af en nat er meget, det er omkring hvad en 1 til 3årig skal have pr. dag(700).

Grunden til at han vågner er fordi han ved at han får mælk, det er en vane for ham. og det er en vane der skal stoppes, for ellers sover han aldrig igennem. 

Hvis han er tørstig i løbet af natten, så tilbyd ham vand.

Anmeld

14. juli 2014

Skouboe

Du skal ikke give ham et tungt måltid lige inden han skal sove, det ødelægger søvnen. Giv ham flere ekstra måltider om eftermiddagen/aftenen (udover naturligvis aftensmad) og så ville jeg stoppe flasken på en gang. Når han vågner, så tilbyd ham vand af en kop og put ham igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.