Numsen ned og veer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2014

A&F

Da jeg var hos jordemor og min baby ikke havde vendt sig, sagde hun at man ville forsøge at vende det, hvis baby ikke selv vendte sig. Da jeg så var hos lægen, sagde hun, at jeg nok ikke ville få lov til at føde med numsen først, pga mit bækken er lille, selvom jeg har født før, men fordi jeg ikke har født et stort barn, så ville et kejsersnit komme på tale. Men heldigvis har baby vendt sig, så jeg kan føde normalt. Har du født?  held og lykke til dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2014

Mariam90

S.Maria skriver:

Er det dit første barn? Jeg blev kun tilbudt kejsersnit da de fandt ud af mit barn havde hovedet opad. Det kan ellers være farligt når det er hovedet der skal ud til sidst, og som førstegangsfødende ved man ikke om ens bækken er stort nok til at der kan komme et barn igennem. Når hovedet så er det sidste der skal ud kan navlestengen komme i klemme, hvis ens bækken er for lille til at der kan komme et hoved igennem, håber du forstår min forklaring :-)

Det var hvad jeg fik at vide. Jeg fik også tilbudet om at de kunne prøve at ringe til et andet sygehus om de tilbød sædefødsel, men det var jeg ikke interesseret i. Så jeg ville 100 % vælge kejsersnit en anden gang, da jeg føler det er det mest sikre for mit barn.

Ja det er mit første og det tænker jeg også vil være bedst for babyen med ks, måske ikke det bedste for mig men hellere en sund og rask baby og et snit i maven end at det skal gå galt.

Tak for svar 

Anmeld

14. juli 2014

Mariam90

A&F skriver:

Da jeg var hos jordemor og min baby ikke havde vendt sig, sagde hun at man ville forsøge at vende det, hvis baby ikke selv vendte sig. Da jeg så var hos lægen, sagde hun, at jeg nok ikke ville få lov til at føde med numsen først, pga mit bækken er lille, selvom jeg har født før, men fordi jeg ikke har født et stort barn, så ville et kejsersnit komme på tale. Men heldigvis har baby vendt sig, så jeg kan føde normalt. Har du født?  held og lykke til dig

tak søde  Jeg har ikke født endnu fordi jeg ikke er åbnet mere end halvandet cm men nu kommer det lidt blødning og jeg er taget hjem idag fra hospitalet.

Lige presic jeg har tid på onsdag for vending på babyen og fordi jeg havde veer hele dagen igår og er stadig øm så vil de ikke vende barnet idag de syns at det blir for meget for mig o maven. 

Tror det ender med ks hun vil bare ikke vende  

Vendt din baby af sig selv

Anmeld

14. juli 2014

A&F

Mariam90 skriver:

tak søde  Jeg har ikke født endnu fordi jeg ikke er åbnet mere end halvandet cm men nu kommer det lidt blødning og jeg er taget hjem idag fra hospitalet.

Lige presic jeg har tid på onsdag for vending på babyen og fordi jeg havde veer hele dagen igår og er stadig øm så vil de ikke vende barnet idag de syns at det blir for meget for mig o maven. 

Tror det ender med ks hun vil bare ikke vende  

Vendt din baby af sig selv

Hvor må det være hårdt for dig ! Håber det lykkes med vendingen så du får født på den måde, og ellers skal det nok være lige så fantastisk med et kejsersnit. Ja, baby har vendt sig selv. Ønsker dig en masse held og lykke, du har snart din baby i armene, jeg venter stadig 

Anmeld

16. juli 2014

Mariam90

Var til vending af barnet idag og hun vil simpelthen ikke vende pga pladsen ikke er god nok for hendes hoved så den 30 Juli er det planlagt kejsersnit for mig. 

Er nervøs og ked men det er den beslutning jeg har taget for den lille banditens  skyld

Anmeld

16. juli 2014

SussieThyssen

Mariam90 skriver:

Var til vending af barnet idag og hun vil simpelthen ikke vende pga pladsen ikke er god nok for hendes hoved så den 30 Juli er det planlagt kejsersnit for mig. 

Er nervøs og ked men det er den beslutning jeg har taget for den lille banditens  skyld

Det skal du ikke være ked af.
Du skal nok få en dejlig oplevelse alligevel.
Stort knus og held og lykke.

Kærligst
Sussie

Anmeld

16. juli 2014

Mamalou

Mariam90 skriver:

Jeg havde valgt det samme.
Held og lykke med det!

Anmeld

16. juli 2014

A&F

Jamen hvor dejligt for dig at du snart har din lille pige i armene. En masse held og lykke til dig!

Anmeld

16. juli 2014

Tin

Profilbillede for Tin
Mariam90 skriver:

Det skal du på ingen måde være ked af!

Har selv været igennem et planlagt KS og har været igennem et akut og alm. fødsels også.

Mit planlagte KS var simpelhen en rolig og dejlig affære.

Der var en super god og hyggelig stemning Operations stuen, alle var rolige og småsnakkede med mig og pjattede lidt med det der skulle ske. Jeg blev utrolig afslappet af den hyggelige atmosfære. Og de var rigtig dygtige til hele tiden at fortælle hvad de gjore og hvad der skulle ske.

Tænker du skal finde ro i din beslutning...og selvom jeg er flergangs fødende , ville jeg, ved en sædefødsel, have valgt fuldstændig som dig.

Held og lykke med det:-)

Anmeld

17. juli 2014

Mariam90

Tusen tak til jer dejlige damer/mødrer.

Jeg glæder mig men stadig nervøs for at det kommer en rigtig baby ud Hehe tror det er normale følelser og tanker jeg har som gravid men det skal nok gå godt 

14 dage så kommer jeg med billeder på babyen Jasmin

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.