2. Gangs gravide :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2014

SussieThyssen

Hejsa og tillykke med bebs på vej.

Der er ikke to graviditeter, der er ens..så meget kan jeg sige dig.
Men der er nu visse ting man kan regne med, bl.a. at hvis du ikke har haft kvalme under den første graviditet, så er det ikke ret sikkert du får det med nr. 2 heller.
Hvis man er tilbøjelig til at døje meget og længe med det, jamen så vil man højest tænkeligt gøre det under samtlige graviditeter, med variation.

Så du må jo bare se tiden an og se hvad der sker.

Kærligst
Sussie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2014

Bak

SussieThyssen skriver:

Hejsa og tillykke med bebs på vej.

Der er ikke to graviditeter, der er ens..så meget kan jeg sige dig.
Men der er nu visse ting man kan regne med, bl.a. at hvis du ikke har haft kvalme under den første graviditet, så er det ikke ret sikkert du får det med nr. 2 heller.
Hvis man er tilbøjelig til at døje meget og længe med det, jamen så vil man højest tænkeligt gøre det under samtlige graviditeter, med variation.

Så du må jo bare se tiden an og se hvad der sker.

Kærligst
Sussie

Glad for at læse dit indlæg! Står fuldstændig samme situation som TS - andengangsgravid og havde en super nem første graviditet. Håber så at kvalmen også bliver væk denne gang

Anmeld

14. juli 2014

tinemus79

Stort tillykke

Jeg kan i den grad følge dig i at man glemmer så meget.  Her sidder jeg og er i 38 uge og  er så meget i tvivl om hvert en lille ting nu er tegn på at fødslen endelig er på vej.

Jeg har en stor dreng på 9 år så det er nærmest at starte forfra, men alligevel er der nogle ting som bare fænger fast. 

Jeg må desværre også beklage at sige det, men jeg kaster stadig op til tider om aftnen eller natten. 

jeg tror bare man skal prøve at tage det som det kommer og så nyde det så meget som muligt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.