Anonym skriver:
Puha ! Øv med alt den kvalme og opkast?
- hvordan har du gjort i forhold til job og sådan? Har du bare meldt dig syg?
Jeg arbejder som frisør, så jeg er ret afhængig af en tidsplan hvor der er booket kunder ind..
Ville slet ikk ane hva jeg skulle stille op hvis jeg skal til at kaste op og have det skidt...
Nu er jeg igang med arbejdsprøvning igennem kommunen.
Men jeg er taget på arbejde som jeg plejer. Og har jeg skulle kaste op ja så er jeg rendt på toilettet.
At jeg blev dårlig med at være svimmel og den slags har været lidt hårdt. Men har enten sat mig ned eller lagt mig ned og så har jeg sørget for at jeg har spist godt og så havde jeg hele tiden noget æblejuice på mig.
Da det med at jeg blev svimmel typisk er fordi mit blodsukker er lavt. Og der er æblejuice godt.
Selvom jeg har været hårdt ramt så har jeg ikke haft en syge dag endnu. Men det kan jo være nødvendigt hvis man ikke kan holde ud at stå oprejst.
Men derfor er det også meget rart at få fortalt arbejdsgiver det ret hurtigt så de har lidt forståelse.
Dit arbejde er self lidt mere krævende end mit fordi du står foran kunder og skal være på. Hvor jeg bare er i et køkken.
Men jeg synes ikke det er forkert at melde sig syg hvis man virkelig er dårlig.
Jeg har dog mest været dårlig om eftermiddagen specielt de dage hvor der har været rigtig varmt.
Men det er heldigvis ved at stilne af nu. Og det gør det jo normalt når man rammer uge 12-13 stykker.
Anmeld