3 dages mellemrum, fødselsdagsfest sammen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
dollygirl skriver:

Hej piger

Min datter bliver 1 år den 28 oktober og min søn bliver 4 år den 1 november

Der er cirka 3-4 dages mellemrum

Hvad skal jeg gør med hensyn til festen for familien ?

Skal det holdes samme dag ? Eller det vil ik være godt for dem, da de begge skal ha deres egen fest

Jeg ville holde det sammen de to første fødselsdage og derefter adskilt. 

Medmindre du rigtig gerne vil have at dit barn har dagen for sig selv, så gør du bare det 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2014

LinLin

dollygirl skriver:

Hej piger

Skal det holdes samme dag ? Eller det vil ik være godt for dem, da de begge skal ha deres egen fest

Mine drenge har med 7 dages mellemrum- og jeg har indimellem

Den mindste bliver fire i år og vi har siden hans1 års fødselsdag holdt deres fødselsdag for familie og venner samme dag. Og så har vi herhjemme fejret dem hver på deres rigtige fødselsdag! (Hvor de har fået gaver fra os og bestemt aftensmad osv)

Den ældste bliver 8 og har aldrig nævnt han gerne vil holde for sig selv!
Så længe ingen af dem føler sig snydt har jeg tænkt at det fortsætter sådan

Anmeld

13. juli 2014

majba

dollygirl skriver:

Hej piger

Hold da fødselsdagen samme for familien :-) når de bliver større har de deres skoleklasse som de jo også kan holde fødselsdag for, så for de en fødseæsdag alene :-)
Syntes da kun det bliver hyggeligere at holde det sammen.

Anmeld

13. juli 2014

majba

dollygirl skriver:

Hej piger

Hold da fødselsdagen samme for familien :-) når de bliver større har de deres skoleklasse som de jo også kan holde fødselsdag for, så for de en fødseæsdag alene :-)
Syntes da kun det bliver hyggeligere at holde det sammen.

Anmeld

13. juli 2014

*Mor Til Albert*

dollygirl skriver:

Hej piger

Min lillesøster og jeg er født dagen efter hinanden (Min søster d. 21 sep. og jeg d. 22 sep.), og da vi var små holdt mine forældre en lille fødselsdag for os på hver vores dag, hvor bedsteforældre var med. De boede heldigvis ikke så langt væk, så det kunne godt lade sig gøre for dem, når de nu skulle komme to dage i træk. 
I weekenden holdt mine forældre så en fælles fødselsdag, hvor resten af familien var med.
Det har fungeret super da jeg og min søster var små.

Anmeld

13. juli 2014

Jeia

dollygirl skriver:

Hej piger

Min ældste og yngste har fødselsdag dag og dag, vi holder en samlet fødselsdag for familie samt vores omgangskreds, jeg synes der ville være lidt voldsomt at invitere 40-50 mennesker to dage i træk. De holder så hver sin fødselsdag for deres venner (kun aktuelt for den store lige nu), samt at de selvfølgelig bliver fejret og får gaver af os på hver sin dag.

Anmeld

13. juli 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
De skal da helt klart holde fødselsdag sammen. Det ville være helt skørt, at holde fødselsdag for hele familien med få dages mellemrum. Man gør selvfølgelig noget ud af selve deres fødselsdag, så det er dem der bliver fejret på selve deres fødselsdag.

Min datter og jeg har med to dages mellemrum og vi holder fødselsdag sammen. Min søsters børn har med 7 dages mellemrum og de har altid holdt fødselsdag sammen. Jeg ville nok følge mig lidt skør, at komme til to fødselsdagen to weekender i træk med fuldstændig de samme mennesker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.