3 dages mellemrum, fødselsdagsfest sammen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.230 visninger
16 svar
17 synes godt om
13. juli 2014

dollygirl

Hej piger

Min datter bliver 1 år den 28 oktober og min søn bliver 4 år den 1 november

Der er cirka 3-4 dages mellemrum

Hvad skal jeg gør med hensyn til festen for familien ?

Skal det holdes samme dag ? Eller det vil ik være godt for dem, da de begge skal ha deres egen fest

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2014

Mama85

dollygirl skriver:

Hej piger

Skal det holdes samme dag ? Eller det vil ik være godt for dem, da de begge skal ha deres egen fest

Jeg synes at de burde have hver deres fest  

Anmeld

13. juli 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Så længe de er så små, så holder i det da bare sammen. Ungerne er da ligeglade, så længe de får besøg af familien og de får ovenikøbet gaver begge 2. Vh stine

Anmeld

13. juli 2014

De3Guldklumper

Hver deres fest. Ungerne kan jo ikke gøre for de har fødselsdag med få dages mellemrum.

Anmeld

13. juli 2014

IngenKoPåIsen

Mine er født med 3 dage i mellem, det har jeg fejret sammen. Jeg fejrede altid sammen med mine tvillingebrødre, der havde fødselsdag 10 dage efter mig- det har aldrig generet mig! Ville næsten synes det var dumt at holde to fester faktisk.. Nej jeg ville hellere gøre noget specielt for hvert barn til den samlede fødselsdagsfest. Altså fx en lagkage til dem hver, eller et fødselsdagstog med hver deres tal..

Anmeld

13. juli 2014

TNBC

dollygirl skriver:

Hej piger

Når de er så små, så sammen. Men hver deres kage.

Og hvis de vil have hver deres når de bliver ældre,  så får de det. Det er altså ikke så forfærdeligt at holde fødselsdag sammen. 

Anmeld

13. juli 2014

Mother-love

Du kan jo godt holde fødselsdag for familien for dem begge. Og så gøre noget mere specielt ud af hver deres dage. Ihvertfald for den på 4.

Anmeld

13. juli 2014

Trekløver(:

dollygirl skriver:

Hej piger

Ville uden tvivl holde det samlet. Det er børnene da ligeglade med i den alder. Min søster og min fødselsdag blev ofte holdt sammen, da vi har fødselsdag med 1 uges mellemrum. Det har jeg aldrig tænkt var mærkeligt ..

Anmeld

13. juli 2014

Karina84

Der er en maaned mellem vores paa 1 og 3... Her holdte vi deres fødselsdag sammen og det tror jeg helt sikkert ogsaa at vi gør næste aar. Den lille forstaar ikke saa meget af det endnu og de bliver jo fejret paa hver deres fødselsdag i BH og i DP, og for den store gør vi ogsaa lidt ekstra ud af dagen herhjemme 

Naar de bliver større og hvis de giver udtryk for det, holder vi det maaske hver for sig... Men igen, jeg tænker ikke det bliver et problem, de bliver jo stadig fejret paa deres fødselsdage ogsaa.

Anmeld

13. juli 2014

Troldemommi

Selvfølgelig kan i slå fødselsdage sammen, vores to børn er født med 13 dages forskel, vi slår dem sammen, men vi skal stadig holde to fødselsdage, da gæsterne bliver delt op

Monica

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.