ligament smerter.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2014

Krusedulle

M&R skriver:

Jeg havde det også sidste graviditet men havde helt glemt at jeg havde dem den gang... hvor lang er du henne nu? Tænker nemlig at det mere lyder som bækken løsningsforslag?

Er ca 8+3 og har stort set haft det fra uge 5.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2014

M&R

Krusedulle skriver:

Er ca 8+3 og har stort set haft det fra uge 5.

Hmm havde du bækkenløsning sidst? Mine ligament smerter er som mens smerter og den kommer og går, nu er de begyndt at aftage, og jeg havde bækkenløsning sidst og det var tit, når Jeg sku ud af sengen eller overanstrengelse i starten, hvis det er homonbetinget så kan det godt komme tidligt..

Anmeld

25. juli 2014

Krusedulle

M&R skriver:

Hmm havde du bækkenløsning sidst? Mine ligament smerter er som mens smerter og den kommer og går, nu er de begyndt at aftage, og jeg havde bækkenløsning sidst og det var tit, når Jeg sku ud af sengen eller overanstrengelse i starten, hvis det er homonbetinget så kan det godt komme tidligt..

Havde ik bækkenløsning sidst.

Hvor langt er du henne?

Anmeld

25. juli 2014

M&R

Krusedulle skriver:

Havde ik bækkenløsning sidst.

Hvor langt er du henne?

Bækken smerter kan forkommen under graviditet og 50% af alle gravide oplever dem på et eller andet tidspunkt, det kan godt komme og så forsvinde igen, homonbetinget får musklerne omkring bækkenet til at være mere løsesum og det kan give smerter, jeg er 7+2 og kan af og til mærke det på vej ud af bilen og når jeg løber
Så har på skruet lidt ned for løbet.

Anmeld

25. juli 2014

M&R

M&R skriver:

Bækken smerter kan forkommen under graviditet og 50% af alle gravide oplever dem på et eller andet tidspunkt, det kan godt komme og så forsvinde igen, homonbetinget får musklerne omkring bækkenet til at være mere løsesum og det kan give smerter, jeg er 7+2 og kan af og til mærke det på vej ud af bilen og når jeg løber
Så har på skruet lidt ned for løbet.

Homonbetinget=homonerne
Løsesum=løse
ordbog=åndsvag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.