ligament smerter.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.122 visninger
14 svar
1 synes godt om
12. juli 2014

M&R

Hej piger.
Er der andre end mig der døjer med voldsomme ligament smerter?
Er der noget at gøre for at afhjælpe smerterne?
Av av

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2014

Meandu

M&R skriver:

Hej piger.
Av av

Hej. Tillykke med graviditeten ... Jeg er muligvis gravid. Håber jeg Har ikke testet positivt endnu. Men hvis jeg er gravid så er jeg ca 3+2. Jeg har såå mange underlivs smerter. Igår var jeg ved lægen. Alt så fint ud. Det startede i hele underlivet og igår var det så kun i højre side. Hvordan er smerterne ved dig? Jag? 

Anmeld

24. juli 2014

M&R

LaBen skriver:

Hej. Tillykke med graviditeten ... Jeg er muligvis gravid. Håber jeg Har ikke testet positivt endnu. Men hvis jeg er gravid så er jeg ca 3+2. Jeg har såå mange underlivs smerter. Igår var jeg ved lægen. Alt så fint ud. Det startede i hele underlivet og igår var det så kun i højre side. Hvordan er smerterne ved dig? Jag? 

Uhh det er spændende?? krydser finger for dig??
Jeg havde det også ved sidste graviditet, de er fuldstændig som når jeg har haft mens smerter, og troede ik at jeg var gravid i starten pga smerterne, men den var go nok?? jubii
nu har jeg dem sjældent, men de kommer stadig ind imellem, og stadig som mens smerter.

Anmeld

24. juli 2014

M&R

LaBen skriver:

Uhh det er spændende?? krydser finger for dig??
Jeg havde det også ved sidste graviditet, de er fuldstændig som når jeg har haft mens smerter, og troede ik at jeg var gravid i starten pga smerterne, men den var go nok?? jubii
nu har jeg dem sjældent, men de kommer stadig ind imellem, og stadig som mens smerter.

Anmeld

25. juli 2014

Meandu

Hvornår testede du positivt? Da jeg var gravid med min søn havde jeg dem også. Men ikke så vildsomt. Så blev lidt bekymret. Har du ellers nogen symptomer? 

Anmeld

25. juli 2014

M&R

LaBen skriver:

Hvornår testede du positivt? Da jeg var gravid med min søn havde jeg dem også. Men ikke så vildsomt. Så blev lidt bekymret. Har du ellers nogen symptomer? 

Det gjorde jeg 4+6, ventede på mens men den kom ik så tænkte at jeg måtte tage en test, og vupti den var go nok, jeg er meget træt, og så har jeg lidt kvalme der kommer og går hvis jeg ik spiser hyppigt nok, i sidste graviditet havde jeg homonbetinget bækken løsningsforslag, og jeg jeg kan mærke det lidt når jeg løber men ellers ik

Anmeld

25. juli 2014

Krusedulle

M&R skriver:

Hej piger.
Av av

Hejsa,

Jeg døjer rigtig meget når jeg skal rejse mig op eller fx. vende mig i sengen.

Er 2. gangs gravid (1. gang med tvillinger) og der mindes jeg slet ik at jeg havde de smerter.

Har fundet lidt Info her, måske det kan hjælpe:

http://www.sundhedslex.dk/ligamentsmerter.htm#Sdan_mindskes_smerterne

Anmeld

25. juli 2014

Meandu

Hvor langt henne er du? Jeg testede Idag, negativ. Det er stadig alt for tidligt. Vil bare vide det  

Anmeld

25. juli 2014

M&R

Krusedulle skriver:

Hejsa,

Jeg døjer rigtig meget når jeg skal rejse mig op eller fx. vende mig i sengen.

Er 2. gangs gravid (1. gang med tvillinger) og der mindes jeg slet ik at jeg havde de smerter.

Har fundet lidt Info her, måske det kan hjælpe:

http://www.sundhedslex.dk/ligamentsmerter.htm#Sdan_mindskes_smerterne

Jeg havde det også sidste graviditet men havde helt glemt at jeg havde dem den gang... hvor lang er du henne nu? Tænker nemlig at det mere lyder som bækken løsningsforslag?

Anmeld

25. juli 2014

M&R

LaBen skriver:

Hvor langt henne er du? Jeg testede Idag, negativ. Det er stadig alt for tidligt. Vil bare vide det  

Jeg er 7+2 efter mine egne beregninger??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.