Brugt autostol eller en ny billig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.760 visninger
17 svar
4 synes godt om
12. juli 2014

mortilsilke

Hej.
Hvad ville i vælge? At købe en billig autostol (fisher Price/nania lign) eller købe en brugt af et bedre mærke?
Vi har desværre ikke økonomien til at kaste 1500-2000 kr i en autostol, vi har ikke selv bil og den skal bruges når vi skal hjem fra sygehuset, og så er vi til familie tam tam en 6 gange om året, når hun skal passes i fremtiden osv.
Jeg ønsker ikke at leje en.
Hvad ville i gøre?
Jeg er simpelthen så nervøs for at købe brugt, da man jo ikke kan være 100% sikker på at de taler sandt gmt om den har været med i ulykker, tabt eller lign.. Nogle mennesker vil gøre alt for pengene, og det er det der bekymre mig, mens de billige autostole ikke har nær så gode anmeldelser end de dyre...?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2014

Røverdatter

Har ikke selv bil eller kørekort men min søn kører i bil hos min mor, min far og når vi ellers skal på tur med nogen der har bil.
Jeg fandt vores Romer til 200 kr. På loppemarked. Den virkede nærnest ikke brugt og har været super glad for den siden.
Hvis de er totalt intakt og ikke er brugt forfærdelig meget ser jeg ingen grund til at købe en spritny

Anmeld

12. juli 2014

Karina84

Jeg ville ogsaa købe f.eks. en rømer eller en af de andre gode mærker brugt. Der er ogsaa muligheden at leje dem fra f.eks. Babysam, de er i rigtig fin stand og nogle gange sælger de dem ogsaa billigt.

Vi købte en som var brugt til udlejning, hvilket man ikke kunne se paa den, den blev brugt til to børn og ser stadig rigtig fin ud 

Anmeld

12. juli 2014

LinLin

Jeg ville købe en "kendt" og god een brugt! Det har vi gjort for anden gang nu...

Anmeld

12. juli 2014

Tip!

Jeg ville købe en god brugt... 

Jeg lejede den første autostol til min søn i babysam, og de andre har jeg købt på tilbud/brugt.... 

Jeg ville aldrig købe en discount model, af frygt for at ved en eventuel ulykke, så er den ikke stærk nok... 

Anmeld

16. juli 2014

Pigent

VenterVanessa skriver:

Hej.
Hvad ville i vælge? At købe en billig autostol (fisher Price/nania lign) eller købe en brugt af et bedre mærke?
Vi har desværre ikke økonomien til at kaste 1500-2000 kr i en autostol, vi har ikke selv bil og den skal bruges når vi skal hjem fra sygehuset, og så er vi til familie tam tam en 6 gange om året, når hun skal passes i fremtiden osv.
Hvad ville i gøre?
Jeg er simpelthen så nervøs for at købe brugt, da man jo ikke kan være 100% sikker på at de taler sandt gmt om den har været med i ulykker, tabt eller lign.. Nogle mennesker vil gøre alt for pengene, og det er det der bekymre mig, mens de billige autostole ikke har nær så gode anmeldelser end de dyre...?

Se her jeg har fundet nye autostole af de gode mærker som også er billig

http://www.babysam.dk/tilbud/maxi-cosi-citi-sps-st one

http://www.bornebiksen.dk/product/recaro-young-pro fi-plus-autostol-prisgaranti-50/

http://www.onskeborn.dk/oenskeboern/autostole-og-t ilbehoer/fra-foedsel-til-13-kg-/roemer-babysafe-pl us-ii/c-23/c-87/p-9451

Anmeld

16. juli 2014

An&Jo

Jeg ville købe brugt..

Aldrig om jeg ville sætte mit barn i en af de billige stole, de er bare ikke ligeså gode som de dyre stole..

Som hovedregel beslaglægger politiet altså autostolene med bilen når man kører galt, og så får man en ny af forsikringen, så jeg tvivler på at det kan være muligt for nogen at sælge en stol fra et uheld..

Var det mig så ville jeg uden at tøve købe enten maxi cosi, rømer/britax eller cybex hvis jeg skulle købe stol nu..

Anmeld

16. juli 2014

anna111

Profilbillede for anna111
Vil osse sige køb en brugt
Vi har købt en brugt romer da vi Heller ikke lige har økonomi til at købe en ny og syntes romerern havde de bedste anmeldelser

Anmeld

16. juli 2014

Matuk

VenterVanessa skriver:

Hej.
Hvad ville i gøre?

Jeg ville købe en brugt Rømer. 

Det er også det vi selv har gjort, men jeg er så heller ikke bange for at købe en brugt stol der ser pæn ud. 

Anmeld

16. juli 2014

LJMNA

Ville købe en god brugt, men husk at kigge under stoffet om flamingoen er intakt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.