Hvad tænker i? At få et barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.109 visninger
11 svar
10 synes godt om
11. juli 2014

Anonym trådstarter

Hej.
Min kæreste og jeg har været sammen i over 3 år. Vi snakker om at flytte sammen i starten af næste år. Og vi er begge i starten af 20 erne.
Er det fortidige at begynde at lave baby i slutning af 2015/start 2016?
Det skal sige han vil have fast arbejde og jeg vil være under uddannelse med løn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2014

Frk.S

Nej, det synes jeg ikke det er.

Hvis i finder ud af, at i også fungerer godt sammen når i bor sammen, så er det da bare at gå i gang med projekt baby, hvis det er dét i har lyst til.

Anmeld

11. juli 2014

Masig

Anonym skriver:

Hej.
Min kæreste og jeg har været sammen i over 3 år. Vi snakker om at flytte sammen i starten af næste år. Og vi er begge i starten af 20 erne.
Det skal sige han vil have fast arbejde og jeg vil være under uddannelse med løn.

Jeg ville nok lige vente til I har boet sammen noget tid. Det er en stor omvæltning pludselig at skulle bo sammen og tage de hensyn der er, og få det til at fungere, så jeg synes lige I skal på plads og få ro på efter at være flyttet sammen inden I begynder på babyprojektet, men det er jo bare min mening, I må jo bedst selv vide om I er klar til det... 

Anmeld

11. juli 2014

Trekløver(:

Anonym skriver:

Hej.

Det er ikke for tidligt .. Vi er 23 og 24 og har et barn på 11 måneder. Jeg er på su og min mand arbejder og er færdig uddannet.

Det er dejligt at være ung med sine børn

Anmeld

11. juli 2014

lille-fisen

Jeg synes ikke det er et problem at få børn mens man er ung - men jeg synes i skal bo sammen et par år inden i får barn - man lærer meget om hinanden og ens forhold når man flytter sammen. Både godt og skidt

Anmeld

11. juli 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Go for it. I har været sammen længe og når også at bo sammen minimum 1,9 år inden bebs dukker op det er da helt fint i min verden.

vi havde været kærester i 1år og boet sammen 6mdr da jeg testede positiv, helt planlagt. Vi er sammen på 5.år nu og venter nummer2  Synes nu ikke man lærer mere om hinanden af at bo sammen flere år fremfor et halvt år. I hvertfald ikke når i har været kærester i 3år i forvejen. 

Anmeld

11. juli 2014

Mum33

Hvis ikke I har prøvet at bo sammen, så synes jeg I skal vente 

Anmeld

11. juli 2014

SussieThyssen

Jeg synes da I først lige skal se tiden lidt an og finde ud af hvordan det er at bo sammen..og selvom du får løn under uddannelsen, så vil jeg da råde jer til at vente til du er færdig med din uddannelse.
Man kan aldrig vide hvad der kan støde til af problemer under og efter graviditeten, at få et lille barn er ikke nogen dans på roser.
Manglende nattesøvn, sygdomme og meget andet kan måske forhindre dig i at gøre uddannelsen færdig, så det er kloget at få det klaret først.

Det er med det som alt andet i livet...har du mulighed for at lægge gode planer for dit liv, så gør det..og du og din kæreste vil kunne byde jeres baby de bedste betingelser som forældre.

Kærligst
Sussie

Anmeld

11. juli 2014

Mami

Go for it! 

Jeg er studerende og har en dreng det er så fedt at studere i mens, man har ikke nogen arbejdsgiver som sådan til at ånde dig i nakken, et års barsel og større mulighed for at læse hjemme når den lille er syg  

Anmeld

11. juli 2014

AnthonsMor

Anonym skriver:

Hej.

Synes ikke det er for tidlig som sådan, men jeg tænker, for jeres eget bedste - så bo sammen i noget tid før I begynder at lave baby

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.