Til jer med øget udflåd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2014

Mor1986

Før min graviditet havde jeg alm udflåd. Nok til at jeg skulle have trusse indlæg på. Mens jeg var gravid blev det så slemt et bind var nødvendigt. Men efter fødslen røg det tilbage til normalen rimelig hurtigt efter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2014

Anonym trådstarter

Mor1986 skriver:

Før min graviditet havde jeg alm udflåd. Nok til at jeg skulle have trusse indlæg på. Mens jeg var gravid blev det så slemt et bind var nødvendigt. Men efter fødslen røg det tilbage til normalen rimelig hurtigt efter

Ok - jeg håber godt nok at jeg slipper for både bind og trusseindlæg efter fødslen.

Anmeld

10. juli 2014

Mor1986

Anonym skriver:

Ok - jeg håber godt nok at jeg slipper for både bind og trusseindlæg efter fødslen.

Ja det kan jeg godt forstå. Nu har jeg altid været vant til at gå med trusse indlæg så jeg tænker ikke over det

Anmeld

10. juli 2014

Trekløver(:

Anonym skriver:

Det håber jeg. For vil gerne kunne slippe for bindet imellem perioderne efter fødslen. Håber bare at det bliver normalt igen. Det er bare underligt jeg intet havde første gang.

Ja det kan være meget forskelligt fra graviditet til graviditet åbenbart Men tror at det går over ved de fleste. Jeg er nok bare uheldig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.