Til jer med øget udflåd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

732 visninger
13 svar
0 synes godt om
8. juli 2014

Anonym trådstarter

Til jer med øget udflåd under graviditeten: forsvandt det igen efter fødslen og blev helt normalt igen?

Er lidt træt af den meget udflåd, jeg er 24 uger henne og har haft det lige fra start. Ved første graviditet var der ingen ændring på min udflåd.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2014

Anonym trådstarter

Er det kun mig der har øget udflåd i min graviditet?

Anmeld

9. juli 2014

Trekløver(:

Anonym skriver:

Til jer med øget udflåd under graviditeten: forsvandt det igen efter fødslen og blev helt normalt igen?

Er lidt træt af den meget udflåd, jeg er 24 uger henne og har haft det lige fra start. Ved første graviditet var der ingen ændring på min udflåd.

Jeg havde øget udflåd i hele graviditeten, og har det stadig her 1 år efter fødslen. Ikke lige så slemt, men har mere end før jeg blev gravid.

Anmeld

9. juli 2014

Anonym trådstarter

M_V skriver:

Jeg havde øget udflåd i hele graviditeten, og har det stadig her 1 år efter fødslen. Ikke lige så slemt, men har mere end før jeg blev gravid.

Hm.... ÆV....

Bruger bind hver dag nu, for at ikke blive for våd.
Måtte du bruge bind under graviditeten pga udflåd og gør du det stadig så?

Anmeld

9. juli 2014

Mother-love

Jeg havde øget udflåd i min graviditet med Isabella så meget tilsidst at jeg måtte gå med tynde bind
Det forsvandt da jeg havde født.

Denne gang har jeg også øget udflåd men ikke noget voldsomt endnu.
Er 11+6 idag.

Anmeld

9. juli 2014

Trekløver(:

Anonym skriver:

Hm.... ÆV....

Bruger bind hver dag nu, for at ikke blive for våd.
Måtte du bruge bind under graviditeten pga udflåd og gør du det stadig så?

Ja jeg havde ofte en lille bind på, men har jeg ikke mere, men det sker at jeg må skifte trusser et par gange i løbet af en dag. Men min læge siger det er normalt, fordi troede først jeg havde svamp siden det blev ved.

Men ja det er lidt irriterende, men det kan jo være det er helt anderledes med dig og at dit forsvinder efter fødslen

Anmeld

9. juli 2014

Clisolka

Anonym skriver:

Jep jeg har begge gange jeg har været gravid haft øget udflåd. Det er forsvundet efter fødslen. Nu er det 10 mrd. siden jeg fødte sidst, og det har været væk i et stykke tid nu 

Anmeld

10. juli 2014

Anonym trådstarter

Mother-love skriver:

Jeg havde øget udflåd i min graviditet med Isabella så meget tilsidst at jeg måtte gå med tynde bind
Det forsvandt da jeg havde født.

Denne gang har jeg også øget udflåd men ikke noget voldsomt endnu.
Er 11+6 idag.

Ok så er der håb - bare det forsvinder efter fødslen kan jeg godt holde det ud.

Anmeld

10. juli 2014

Anonym trådstarter

M_V skriver:

Ja jeg havde ofte en lille bind på, men har jeg ikke mere, men det sker at jeg må skifte trusser et par gange i løbet af en dag. Men min læge siger det er normalt, fordi troede først jeg havde svamp siden det blev ved.

Men ja det er lidt irriterende, men det kan jo være det er helt anderledes med dig og at dit forsvinder efter fødslen

Det håber jeg. For vil gerne kunne slippe for bindet imellem perioderne efter fødslen. Håber bare at det bliver normalt igen. Det er bare underligt jeg intet havde første gang.

Anmeld

10. juli 2014

Anonym trådstarter

Clisolka skriver:

Jep jeg har begge gange jeg har været gravid haft øget udflåd. Det er forsvundet efter fødslen. Nu er det 10 mrd. siden jeg fødte sidst, og det har været væk i et stykke tid nu 

Så er der håb. Det er bare lidt underligt at der intet var i min første graviditet og at der så denne gang er så meget at jeg må gå med bind på.

Men bare det forsvinder efter fødslen og det blive normalt igen, så er det til at holde ud.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.