Er cider okay?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2014

L&V

SanJose skriver:

0,8% er stadig ingenting.

I din optik..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2014

LilleMie

*Heidi* skriver:

Jeg er ved at være lidt træt af danskvand, saftevand og sodavand..
Er det ok, at drikke cider? - Det kunne jeg nemlig MEGA godt tænke mig og måske med et lille jordbær i..

Jeg ville selv drikke cider uden bekymring, men selvfølgelig ikke flere liter af gangen - alt med måde  Men ellers er æblejuice med danskvand et alternativ, der minder meget om, hvis det lige præcis er den smag, du har lyst til 

Anmeld

9. juli 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
*Heidi* skriver:

Er det ok, at drikke cider? - Det kunne jeg nemlig MEGA godt tænke mig og måske med et lille jordbær i..

jeg kan ikke se noget galt i det... jeg kender flere (mig selv deriblandt) der har drukket det i graviditeterne og givet det til deres børn uden at nogen har taget skade...

Anmeld

9. juli 2014

mortilsilke

Jeg ville ikke gøre det... Drik vand med isterninger

Anmeld

9. juli 2014

modesty

*Heidi* skriver:

Ja, det er helt fint. Der er så lidt alkohol i at det ikke gør noget.

Bemærk også at SST faktisk også selv har indrømmet at det ikke kan gøre nogen skade at drikke et par genstande om ugen, men at man holder fast i nultolerance-rådet udelukkende for at undgå forvirring.

Så drik du bare cider med god samvittighed.

Anmeld

9. juli 2014

SanJose

L&V skriver:

I din optik..

Du skal nok drikke i omegnen af 100 L cider for at blive fuld af den smule akohol. Så held og lykke med det! Tror nærmere du dør af hyponatriæmi inden, og det er en del mere farligt end at tage et par glas æble- eller pærecider her i varmen.

Anmeld

9. juli 2014

L&V

SanJose skriver:

Du skal nok drikke i omegnen af 100 L cider for at blive fuld af den smule akohol. Så held og lykke med det! Tror nærmere du dør af hyponatriæmi inden, og det er en del mere farligt end at tage et par glas æble- eller pærecider her i varmen.

Gider du blive voksen og tale pænt..

Det har ik noget med at blive fuld at gøre.Det bliver man jo heller ik af 1 øl men derfor drikker jeg stadig il noget med alkohol når jeg er gravid og længere er den ik. Drik dig hammer lam, afbleg dine lokker i dont care jeg gør bare ik sådan noget for syntes det er unødvendigt i de sølle 9 måneder

Anmeld

9. juli 2014

Vik

Hvad med kærnemælk så? Må man drikke den? Der er jo også en 0,000001 % alkohol

Anmeld

9. juli 2014

SanJose

L&V skriver:

Gider du blive voksen og tale pænt..

Det har ik noget med at blive fuld at gøre.Det bliver man jo heller ik af 1 øl men derfor drikker jeg stadig il noget med alkohol når jeg er gravid og længere er den ik. Drik dig hammer lam, afbleg dine lokker i dont care jeg gør bare ik sådan noget for syntes det er unødvendigt i de sølle 9 måneder

Jeg ser ikke nogle steder, hvor jeg taler grimt, derimod bør du være forbillede, når du mener at folk snakker grimt til dig og ikke gøre det samme.

Jeg har intet sagt om at man skal drikke sig "hammer lam", derimod at man ikke tager skade af at drikke med måde. Man bliver ikke fuld af at drikke cider med 0,2-0,8% alkohol i. Det er selvsamme drik man serverer for børn.

Anmeld

9. juli 2014

SanJose

Vik skriver:

Hvad med kærnemælk så? Må man drikke den? Der er jo også en 0,000001 % alkohol

Eller spise gamle æbler og pærer. Dem er der jo også alkohol i. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.