Jeg har altid været til den tynde side, omkring de 60 kg, så fik jeg to børn og tabte mig efter 2. barn til 55 kg, jeg har altid røget, dog ikke under graviditeterne, men har altid optaget rygning efter fødslerne, nå men det var jo alt sammen meget fint,
et par år efter var vi klar på nr. 3, og jeg besluttede der, at nu skulle det for alvor være slut med smøgerne, da min mand også ryger, og jeg ville ikke at mine børn skulle opvokse med 2 rygende forældre.....
Alt gik fint og vi fik i Oktober nr. 3, og jeg har ikke røget siden vi begyndte at lave nr. 3......
MEN til gengæld ÆDER jeg, jeg kan slet slet slet ikke styre det, dette har resulteret i at jeg nu vejer knap 90 kg,
jeg kan slet ikke genkende mig selv i spejlet, jeg hader alt ved mig selv, men alligevel æder jeg som om jeg ikke ved hvornår jeg skulle få adgang til mad igen
Jeg HADER virkelig mig selv pt., jeg overvejer virkelig at optage rygningen igen, til trods for jeg slet ikke savner den!
Jeg tænker konstant på mad, eller nok nærmere slik, kage og alle de usunde ting, det der er nemt LI at tage nu her..........
ÅH, fuck altså!
Anmeld