Solveig89 skriver:
Jeg fik også lidt af et chok, men blev berolige af personalet. Det lyder ikke sjovt, at de ikke har forklaret dig godt nok hvad det betyder. Dog er der jo det plus at du får liv til at se bebs ofte, og hvis du er heldig lavet de 3D billeder
jeg fik 3D billeder hver gang, og tjekket kønnet en million gang
desuden blev jeg scannet 1 gang i ugen, så jeg nåede aldrig at blive nervøs for om der skulle være noget galt.
Jeg håbet dit forløb bliver rigtig godt, og at baby begynder at spise noget mere, så du Lan blive mere rolig 
Jeg tror desværre ikke jeg hører til et hospital der nogensinde gør sig i 3d. Har i hvert fald ikke oplevet det gennem mange scanninger, men hører af og til at andre hospitaler gør det.
Desværre reagerede personalet bare ved at blive totalt tavse, så løbe ind til en læge og så komme tilbage og sagde at hun er lidt for lille og vi skulle komme igen om tre uger. Da vi spurgte dem direkte om vi skulle gå og være bekymrede, så de bare endnu mere mærkelige ud og vævede sig sådan lidt ud af at svare.
Så måtte vi gå, på trods af at jeg stod med tårer i øjnene og muligvis verdens mest chokerede ansigtsudtryk
Så et eller andet sted har jeg faktisk virkelig meget lyst til at fortælle dem at det var en rigtigt dårlig måde at behandle os på, særligt når det nu ikke er SÅ slemt som vi umiddelbart frygtede.
Og tusind tak for de søde ord, håber også på det bedste og ellers kan din historie hvor alt endte godt jo trøste mig lidt 
Anmeld