Strækmærker :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2014

Røverdatter

Faktisk er der forsket i at sukker indtag har effekt på strækmærkerne. Hurtigt fortalt er der en sammenhæng mellem sukkeret (fructose, glukose osv) som sætter sig i bindevævet.
Kan ikke finde links på det, men prøv at mindsk sukkerindtaget og ja... Bio-oil er lækker. Men også bare fordi den absoberes godt og man skal ikke bruge så meget. Jeg bruger den dagligt i ansigtet den kan købes i matas, helsekost og af og til Netto, Rema 1000 og andre dagligvarebutikker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2014

Frk_Louise

Tusind tak for jeres svar.. 

Tror jeg prøver mig frem med min Matas creme og noget Argan olie, det lyder til flere af jer har positive erfaringer med det.. 

Anmeld

9. juli 2014

Kamulla

Jeg rullede mig i olier, og lige lidt hjalp det.. Ej det lindrede den kløe jeg havde .. Hehe... Desværre genetisk betinget ja... Dog har ingen af kvinderne i min familie fået strækmærker under graviditet og jeg fik selv ingen på brystet dengang jeg fik bryster i en tidlig alder, så havde virkelig ikke set den komme... Tror noahs far har leget med vodoo for han skrev nemlig jeg vil blive fed, strækmærker og ingen gad en alene ung mor... Bum... Fed har jeg ikke været men nok i hans øjne da der skal man helst stå som en barbie, strækmærker, tjek og har ikke haft en kæreste i 7 år

Anmeld

9. juli 2014

Morgensol

Kamulla skriver:

Jeg rullede mig i olier, og lige lidt hjalp det.. Ej det lindrede den kløe jeg havde .. Hehe... Desværre genetisk betinget ja... Dog har ingen af kvinderne i min familie fået strækmærker under graviditet og jeg fik selv ingen på brystet dengang jeg fik bryster i en tidlig alder, så havde virkelig ikke set den komme... Tror noahs far har leget med vodoo for han skrev nemlig jeg vil blive fed, strækmærker og ingen gad en alene ung mor... Bum... Fed har jeg ikke været men nok i hans øjne da der skal man helst stå som en barbie, strækmærker, tjek og har ikke haft en kæreste i 7 år

Sikke da en Klaphat! Du er bare så smuk!! Jeg kender ik din historie, men det lyder da som om han bare var nederen over at du ik blev hans! 

Ts, Sorry for OT.

Anmeld

10. juli 2014

Kamulla

Morgensol skriver:

Sikke da en Klaphat! Du er bare så smuk!! Jeg kender ik din historie, men det lyder da som om han bare var nederen over at du ik blev hans! 

Ts, Sorry for OT.

han valgte os self fra, jeg var ikke en der var godt nok til at føde hans børn.. så næppe men tak.. og undskyld ts, håber du finder noget der virker bedst for dig, selvom de er startet nu betyder det ikke du eksploderer.. jeg fik dem sent men fik mange på maven... sågar, røv, læg og lår... (dog ikke så mange og ikke tydelige de andre nævnte steder)

Anmeld

27. juli 2014

Sunsmile

Frk_Louise skriver:

Jeg er "kun" i uge 22+3 og har allerede fået de første strækmærker. Min mave er ikke kæmpe stor endnu, men den er da vokset. Havde nok bare egentlig troet, at der skulle noget mere til før jeg fik strækmærker. Men vi er jo nok alle forskellige..

Jeg begyndte at bruge "Matas Mor & Barn Mavecreme" igår. 

Er der nogle af jer, der har gode erfaringer med denne eller andre cremer/olier?

Vil meget gerne begrænse strækmærkerne, hvis det er muligt 

Bare lige lidt info. Jeg har set argan oil til 49,- i netto i denne uge med 100 ml. Så kan man jo prøve det uden at skulle betale en formue

Anmeld

28. juli 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg havde den i min første graviditet - hjalp ikke noget. 

Men jeg synes du skal købe bio Oil. Det er ikke fordi du undgår strækmærker da det er genetisk bestemt, men de bliver måske mindre tydelige og om ikke andet hjælper olien rigtig godt efter fødslen. 

Man kam få den på apoteket. Føtex har den ofte på tilbud. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.