Øv - ammeoplevelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2014

Monski

Mor Christa skriver:

Øv hvor træls.. Er ude og handle i Bilka , bagefter vil vi lige spise en hurtig bid på en fastfoodrestaurant - fint nok! 

Vi har Ida på 1,5 mdr med, hun begynder at græde og er ikke til at trøste. 

Sidder nu og ammer hende under en stofble for at gemme det væk. I et hjørne for ikke at få for mange blikke. Tør ikke kigge rundt, fordi dem der sidder ved bordet ved siden af lige - højlydt! - har diskuteret hvor klamt det er :/ er det "klamt" i offentligt rum på den måde? Gør alt hvad jeg kan for ikke at vække opsigt .. Øv øv øv! Kan ikke huske disse "problemer" fra da jeg ammede Victor .. Måske er jeg bare meget nærtagende i øjeblikket :-) 

Da jeg ammede Anthon (lidt over 4 år siden) der kunne jeg nærmest sidde hvor som helst, jeg har ammet på caféer, i forskellige centre, i zoologiskhave osv. Og det samme gjorde alle fra min mødregruppe, og jeg oplevede ikke en eneste gang noget som helst negativt.

- men nu? Wow! jeg har desværre ikke kunnet amme Hjalte, men jeg ved at jeg ville have haft så svært ved at skulle amme offentligt.
Jeg kan simpelthen ikke forstå hvordan nogle folk kan have noget imod det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2014

Mor Christa

Monski skriver:

Da jeg ammede Anthon (lidt over 4 år siden) der kunne jeg nærmest sidde hvor som helst, jeg har ammet på caféer, i forskellige centre, i zoologiskhave osv. Og det samme gjorde alle fra min mødregruppe, og jeg oplevede ikke en eneste gang noget som helst negativt.

- men nu? Wow! jeg har desværre ikke kunnet amme Hjalte, men jeg ved at jeg ville have haft så svært ved at skulle amme offentligt.
Jeg kan simpelthen ikke forstå hvordan nogle folk kan have noget imod det

Det er også 3,5 år siden jeg ammede min store dreng, og der ammede jeg også whereever! Gik endda rundt på et tidspunkt i djurs sommerland med ham under trøjen... Så det var ikke en følelse jeg havde oplevet før! 

Og jeg tænker at det er de færreste der har det på samme måde som de to i går, men trods det turde jeg jo ikke engang kigge op mens jeg ammede, fordi jeg i øjeblikket jo frygtede at alle syntes at det at give mit barn mad var ulækkert ! 

Set i bakspejlet ville jeg ønske at jeg havde sagt noget til dem!

Anmeld

9. juli 2014

Clisolka

ØV for en oplevelse! Hvor er det dog barnligt... 

Kan de ikke klare synet kan de kigge den anden vej! At amme sit barn er da noget af det naturligste 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.