utrolig så ekstremme drømme en gravid kan ha

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2014

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Mama85 skriver:

Ja, det er jo helt vildt som drømmeaktiviteten øges..sådan er det i hvertfald her. Jeg drømmer meget og er god tid at huske mine drømme, men det er peanuts sammenlignet med det jeg drømmer når jeg er gravid.. Drømte i nat at jeg skulle op i en penthouselejlighed, det var ikke så ligetil, så kom der en gammel mand i en heldragt af spandex og trykkede en kode ind, og op kom jeg, der stod min mands chef så med en æske til mig, og henviste mig til en lille værelse..jeg gik ind, og pakkede gaven op, deri var der en kæmpe(!!!!) sort dildo, jeg lagde den på bordet, så ringede telefonen, det var så dronning Margrethe, hun sagde at jeg skulle ringe når jeg fik de første tegn på at fødslen er ved at starte..

Haha syret drøm

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2014

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
StineW79 skriver:

Jeg har altid haft nogle ret tosset drømme. Men da jeg var gravid drømte jeg de mest sindsyge ting.

Drømte alt fra at jeg fødte de mest nuttede hundehvalp, kattekillinger osv, til at ha frygtlige mareariet om at jeg født helvedes hunde, og Johnny Depp i svinitod ( staves?) og alt muligt andet mærkeligt.

Heldigvis har mine drømme ik holdt stik vh stine

Haha ja heldigvis ikk

Anmeld

9. juli 2014

Mama85

Kommende mor skriver:

Haha syret drøm

Yup, det tør siges 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.