utrolig så ekstremme drømme en gravid kan ha

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

829 visninger
12 svar
3 synes godt om
8. juli 2014

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

hey de damer

i nat drømte jeg at jeg sad og hygget snakket med min mand og svigerforældre hjemme hos os.

da jeg begyndte at få ekstrem ondt da jeg rejste mig ( altså i drømmen)

men min mand troede det var en joke og begyndte at grine hvor jeg lidt efter ku mærke vores baby har jeg  født på gulvet. men ikk nok med det vores baby var ligeså stor som en dreng på 6-7 årig men blev bekymret at der lå 2 men uden det hænger sammen med kroppen og gik så i panik da en sygeplejske sagde det ikk er mit barns ben det er en andens og at vores barn har ben og peger på ham så kunne jeg se at det har han også

det jo helt ekstremt hvad en gravid kvinde drømmer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2014

Flødebollen

Kommende mor skriver:

hey de damer

i nat drømte jeg at jeg sad og hygget snakket med min mand og svigerforældre hjemme hos os.

men min mand troede det var en joke og begyndte at grine hvor jeg lidt efter ku mærke vores baby har jeg  født på gulvet. men ikk nok med det vores baby var ligeså stor som en dreng på 6-7 årig men blev bekymret at der lå 2 men uden det hænger sammen med kroppen og gik så i panik da en sygeplejske sagde det ikk er mit barns ben det er en andens og at vores barn har ben og peger på ham så kunne jeg se at det har han også

Nu er jeg ikke gravid, og jeg har også ekstreme drømme til tider.. 

Så det er vist ikk kun forbeholdt de gravide..

Anmeld

8. juli 2014

Love Angel

Mor til 4
Flødebollen skriver:

Nu er jeg ikke gravid, og jeg har også ekstreme drømme til tider.. 

Så det er vist ikk kun forbeholdt de gravide..

har du lyst til at dele?

Anmeld

8. juli 2014

Chellie

Kommende mor skriver:

hey de damer

Det lyder som noget, jeg kunne have drømt, og jeg er ikke engang gravid *G*

Anmeld

8. juli 2014

Love Angel

Mor til 4
Chellie skriver:

Det lyder som noget, jeg kunne have drømt, og jeg er ikke engang gravid *G*

Okay 

Anmeld

8. juli 2014

Sandratoft

Kommende mor skriver:

hey de damer

Haha det lyder da som en vild drøm drømte også meget da jeg var gravid, og nu hvor jeg har født og ammer, drømmer jeg intet

Anmeld

8. juli 2014

SussieThyssen

Det er helt normalt at man som gravid kan få de mest sindssyge drømme, hvis man ellers ikke normalt drømmer særligt aktivt.
Det skyldes hormoner.
Også tiden efter fødslen kan være helt ekstrem.

Hvis du før i tiden har hørt til de stille drømmere, så skal der nok komme ro på igen et stk tid efter fødslen.
Så dan har det været med mig hver eneste gang

Kærligst
Sussie

Anmeld

8. juli 2014

Love Angel

Mor til 4
Sandratoft skriver:

Haha det lyder da som en vild drøm drømte også meget da jeg var gravid, og nu hvor jeg har født og ammer, drømmer jeg intet

Hehe ja ikk? 

Men godt det stopper efter man har født

Anmeld

8. juli 2014

Mama85

Kommende mor skriver:

hey de damer

Ja, det er jo helt vildt som drømmeaktiviteten øges..sådan er det i hvertfald her. Jeg drømmer meget og er god tid at huske mine drømme, men det er peanuts sammenlignet med det jeg drømmer når jeg er gravid.. Drømte i nat at jeg skulle op i en penthouselejlighed, det var ikke så ligetil, så kom der en gammel mand i en heldragt af spandex og trykkede en kode ind, og op kom jeg, der stod min mands chef så med en æske til mig, og henviste mig til en lille værelse..jeg gik ind, og pakkede gaven op, deri var der en kæmpe(!!!!) sort dildo, jeg lagde den på bordet, så ringede telefonen, det var så dronning Margrethe, hun sagde at jeg skulle ringe når jeg fik de første tegn på at fødslen er ved at starte..

Anmeld

8. juli 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg har altid haft nogle ret tosset drømme. Men da jeg var gravid drømte jeg de mest sindsyge ting.

Drømte alt fra at jeg fødte de mest nuttede hundehvalp, kattekillinger osv, til at ha frygtlige mareariet om at jeg født helvedes hunde, og Johnny Depp i svinitod ( staves?) og alt muligt andet mærkeligt.

Heldigvis har mine drømme ik holdt stik vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.