Kommende mor skriver:
hey de damer
i nat drømte jeg at jeg sad og hygget snakket med min mand og svigerforældre hjemme hos os.
da jeg begyndte at få ekstrem ondt da jeg rejste mig ( altså i drømmen)
men min mand troede det var en joke og begyndte at grine hvor jeg lidt efter ku mærke vores baby har jeg født på gulvet. men ikk nok med det vores baby var ligeså stor som en dreng på 6-7 årig
men blev bekymret at der lå 2 men uden det hænger sammen med kroppen og gik så i panik da en sygeplejske sagde det ikk er mit barns ben det er en andens og at vores barn har ben og peger på ham så kunne jeg se at det har han også
det jo helt ekstremt hvad en gravid kvinde drømmer

Ja, det er jo helt vildt som drømmeaktiviteten øges..sådan er det i hvertfald her. Jeg drømmer meget og er god tid at huske mine drømme, men det er peanuts sammenlignet med det jeg drømmer når jeg er gravid..

Drømte i nat at jeg skulle op i en penthouselejlighed, det var ikke så ligetil, så kom der en gammel mand i en heldragt af spandex og trykkede en kode ind, og op kom jeg, der stod min mands chef så med en æske til mig, og henviste mig til en lille værelse..jeg gik ind, og pakkede gaven op, deri var der en kæmpe(!!!!) sort dildo, jeg lagde den på bordet, så ringede telefonen, det var så dronning Margrethe, hun sagde at jeg skulle ringe når jeg fik de første tegn på at fødslen er ved at starte..
Anmeld