Skal vi starte op? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2014

TrineMine86

Jeg hopper også forsigtigt ind her  Termin efter egen beregning omkring D. 30/31 marts, så det er ikke sikkert at jeg hører til her efter NF 

Vores andet barn som har ventet på i 1 1/2 år, vi har en søn der bliver 3 år om lidt over 2 måneder.. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2014

M&R

TrineMine86 skriver:

Jeg hopper også forsigtigt ind her  Termin efter egen beregning omkring D. 30/31 marts, så det er ikke sikkert at jeg hører til her efter NF 

Vores andet barn som har ventet på i 1 1/2 år, vi har en søn der bliver 3 år om lidt over 2 måneder.. 

Velkommen mus. Det er så dejligt for jer??

Anmeld

5. august 2014

sbr89

Jeg hopper også med her - Har taget sindsyg mange test da jeg har haft en masse symptomer men alle testerne viste svag lyserød streg, men torsdag i sidste uge fik jeg mega ømme bryster og meget dvask og træt så efter arbejde tog jeg en test mere og der var ingen tvivl

Så i fredags fik jeg afvide fra lægen at jeg er Gravid, jeg er idag 6+1 henne og termin d. 30/3-15 så muligvis skal jeg hoppe videre til en april gruppen men nu må vi se

Det en hel ny verden for mig det her, da det er første barn så håber på en masse info og andet herinde (er meget spændt). 

Og stort tillykke til alle jer andre  

Anmeld

17. august 2014

mulleh

mulleh skriver:

Melder mig forsigt ind her ��

Jeg er 5+5 idag. Testede positiv lørdag d. 5/7.

1 gangs gravid. Ifølge terminsberegningen her på siden har jeg termin 4 marts 2015 ��

Er helt vildt spændt.

Jeg skriver lige igen da jeg er blevet rykket og har derfor termin 12 Marts�� 

nu må vi se om de rykker mig igen til NF  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.