Skal vi starte op? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.062 visninger
13 svar
17 synes godt om
8. juli 2014

sukkergrisen

Hej piger

Så starter jeg denne op.

Jeg har været igennem 3 x iui-h (alle negative) og een gang IVF/ICSI, og da var det lykken gang <3

Jeg blev behandlet i skive.

Onsdag d.2.juli fik jeg taget en blodprøve på klinikken i Skive, og den var sørme positiv, efter 2 ½ års kamp <3

Samt alle de tests jeg har taget, har også været positive.
Så dejligt, når man aldrig har prøvet det før.

Så regner vel med at jeg skal ha termin engang i marts.

Jeg skal til min egen læge d.30. juli og have lavet en vandrejournal, og ugen efter, d.6.aug, skal jeg til scanning i skive, uuuuh!! <3

Knus fra sukkergrisen
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2014

mulleh

Melder mig forsigt ind her ��

Jeg er 5+5 idag. Testede positiv lørdag d. 5/7.

1 gangs gravid. Ifølge terminsberegningen her på siden har jeg termin 4 marts 2015 ��

Er helt vildt spændt.

Anmeld

8. juli 2014

M&R

Jeg prøver os at hoppe på her. Har termin den 11 marts efter mit eget hoved, har lige testet idag, og ingen tvivl helt positiv.. det er mit Nr to barn har en datter på to��

Anmeld

9. juli 2014

Bølle288

Jeg hopper også med i gruppen :-)

Jeg er 5+0 i dag og med termin d. 9 marts 2015 :-)

Anmeld

16. juli 2014

Nanna84

Hej :-)

Jeg melder mig også ind i denne gruppe

Jeg er i dag 4+5 med termin d. 20 marts 2015, når jeg selv regner lidt på det.

Dette er vores 3 IUI (i Skive), og er bare så glad for alle de positive tests jeg nu har taget!

Jeg er ikke langt henne, men sidder jo alligevel og læser alt herinde, så hvorfor ikke bare være med i stedet

Jeg har på nuværende tidspunkt ingen gener overhovedet, udover en anelse træthed - og det undrer mig! Hvad med jer andre?

Anmeld

16. juli 2014

sukkergrisen

Jeg har stadig heller ingen gener endnu, udover hovedpine og træthed og niv og bobler nogle gange :-)

Anmeld

20. juli 2014

M&R

Jeg er også enormt træt og så kan jeg ik spise så meget. Men ellers intet

Husk at gå op og melde jer ind i gruppen

Anmeld

20. juli 2014

Mullepigen21

Mine hormoner flyver op og ned, samt enorm kvalme om aften- godt jeg har en meget tålmodig kæreste! 

Anmeld

22. juli 2014

naj88

Så er jeg også meldt ind. Jeg har termin 5. marts. Jeg er allerede plaget en del af humørsvingninger og især af kvalme og opkast. Men hold op hvor jeg glæder mig 

Anmeld

24. juli 2014

cwl

Melder mig ind..

Har umiddelbart termin D. 18 marts. Dette er vores tredje barn. Havde en SA i november så håber denne bliver. Er 6+1 i dag og køber mig en tryghedsscanning på lørdag, for at se om alt er ok.

Glæder mig til at følge jer andre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.