Fødselsdagsgave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

932 visninger
8 svar
0 synes godt om
15. august 2009

Vingummien

Min kæreste har en pige der bliver 4 år her til September, og hun skal jo have lidt gaver.

Vil høre om i kunne give lidt ideer til det, ved ikke lige hvad de leger mest med i den alder, og skal ikke være noget der fylder helt vild, da det jo bare skal stå og fylde for det meste når hun kun er her hver anden weekend.

Men dukker kan man vel altid købe, men det er jo også så typisk til en pige ik, syntes i hvert fald.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2009

ekzunz

Jeg har lige været til 4 års fødselsdag, og der var de store hits en cd med Sukkerchok, et Hello Kitty badebasin - og alt ander der var Hello Kitty på.....

Min egen datter på 3 1/2 er vild med dukker i alle afskygninger, My Little Pony, feer osv. osv.

Hvis hun er til det, så vil alt lyserødt og tuttenuttet vække begejstring

Anmeld

15. august 2009

Vingummien

Znuzke skriver:

Jeg har lige været til 4 års fødselsdag, og der var de store hits en cd med Sukkerchok, et Hello Kitty badebasin - og alt ander der var Hello Kitty på.....

Min egen datter på 3 1/2 er vild med dukker i alle afskygninger, My Little Pony, feer osv. osv.

Hvis hun er til det, så vil alt lyserødt og tuttenuttet vække begejstring

hun er 100% lyserød hehe

Anmeld

15. august 2009

Vingummien

- skriver:

Er hun typen der vil lege eller mere have noget hvor hun skal fordybe sig?

Er hun typen der vil lege er der dukkehus i føtex pt

Er hun mere til fordybelse er der perler til plader eller til at lave armbånd/halskæder af, mosaik, mosaik der skal hammers i en korkplade.
Og ellers noget lego.

En dvd film...

Min datter bliver 4 til dec og her er hittet klodser og togbane og alt der skal fordybes i.

Og en Karius og Baktus bg var længe ønsket

Kan desværre ikke købe perler, da hun selvom hun er så gammel stadig kan finde på at give det til Emil selvom hun ved hun ikke må og vil ikke risikere noget, men dukkehus var da en rigtig god ide

Anmeld

16. august 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Min pige er godt nok lige blevet 5, men hun har længe været helt vild med puslespil, måske det var noget?
Andre ting der hitter her:

Spil
Alt med prinsesser
Alt med Hello Kitty
Dukker
Pony
Modellervoks
Moonsand
Tegne / male-ting
Bøger

Var lige hvad jeg kunne komme i tanke om

Anmeld

16. august 2009

Vingummien

- skriver:

Hun kan sidde ved et bord og lave det?

Hun vil faktisk helst sidde på gulvet og lege

Anmeld

16. august 2009

Klitgaard

Da mine piger havde den alder var de total vilde med klædud kjoler enten fra disney prinsesserne el bare nogle lyserøde med masser af glimmer. de var også ret vilde med perler og "barbie" dukker med fine kjoler og måske en hest til.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.