At vores forældre evner skal bedømmes af en der har mødt os 2 gange af 30 minutter...
Den ene gang i VS hvor vi sad sammen med lederen af VS, en børnepsykolog, en pædagog fra VS, og så sagsbehandleren... rimelig mange mennesker at forholde sig til på en gang for min kæreste med socialfobi og så ovenikøbet smidt os ind i et lille bitte lokale hvor vi kun lige akkurat kunne sidde ved siden af hinanden allesammen...
Den anden gang af 30 minutter hjemme hos os... kun hende og os og sønnen...
Ikke noget med at skrive at far MÅSKE var træt fordi sønnen havde været vågen rigtig mange gange om natten grundet mareridt... nej nej far var bare kold og afstandstagende og ikke særlig aktiv eller kontaktsøgende i forhold til hende eller sønnen...
ARGGHHH jeg bliver så ARRIG...
halvdelen af alt det der står skrevet er selvfølgelig rigtigt nok, MEN det er et split sekund af en dag ud af de 365 dage der er om året og det passer ikke på hvordan det er generelt...
og VS er IKKE ligefrem nogen hjælp når de KUN vil skrive de ting der er problemer fremfor også at huske at der er gode ting...
Så bliver billedet jo fuldkomment skævt af hvordan det egentlig er...
Jeg sidder og er arrig og ked af det...
jeg føler de begynder at få mig til at fortryde den allerstørste glæde i mit liv...
for hvorfor troede jeg dog nogensinde at vi ville kunne slippe for at blive overvåget og bedømt når vi nu begge har haft en dårlig opvækst der bider os i røven og gør hverdag til en slåskamp for at være "normal"...
havde bare brug for luft...
Kunne ikke holde det inden i mere...
jeg tror der er nogen kommentarer jeg er nødt til at skrive til den afgørelse også selvom det ikke ændrer ved noget...
jeg kan godt læse mellem linjerne hvor hård en modstand vi møder...
BARE fordi farmand ikke lige hopper hen til nærmeste pædagog og giver kram og siger hej med dig og står og sludrer i flere minutter inden han henter sønnen hjem...så skal det straks være fordi han er følelseskold og ikke ønsker kontakt... de tager sgu heller aldrig kontakt...
Ikke engang til mig som ellers netop prøver at tage kontakt og snakke med dem om sønnens dag.. jeg bliver bare spist af med at hvis der ikke står noget på sedlen så er der ikke noget at fortælle...
så kan jeg jo selv prøve at gætte mig til hvor alle hans blå mærker kommer fra eller hvorfor han endnu engang har sår under øret passende med hvis en hev ham i øret i længere tid...