hej.
har lige valgt at skrive som anonym herinde da jeg ikke ved om jeg kender nogen.
jeg har en veninde (bedste veninde faktisk) der er blevet gravid. hun har så fortalt mig efterfølgende at hun har været stoppet på p-piller i lang tid -men at kæresten ikke ved det !
han tror så altså bare at det er et uheld..
skal jeg som veninde fortælle det til kæreste eller lade være ?
altså nu har ikke selv været gravid men tænker at lægerne kan vel se ved undersøgelser man får om man er på p-piller eller ej? der er jo nogle hormoner i som jeg tænker de kan se ? igen jeg har ingen anelse om hvad man skal igennem som gravid så beklager hvis det er helt hen i vejret 
sys bare han burde vide det, men vil jo heller ikke risikere mit venskab for det
Uuuuha, sikke en situation at stå i.
Jeg synes at det hun har gjort er ganske rædselsfuldt (og desværre ikke helt sjældent). Jeg synes det siger en del om hvilken type menneske hun er. Og jeg synes at kæresten fortjener at vide det. Men din veninde kommer ikke til at fortælle ham det.
Det bliver sandsynligvis på bekostning af jeres venskab, så du skal jo tage en beslutning om du er villig til at miste hende som veninde eller ej.

PS: Sjovt at folk er så meget imod at han får det at vide. Gad vide om I ville have haft samme reaktion hvis det drejede sig om en mand der havde været sin kone utro? Hvilket i min bog er en markant mindre "synd" end det som den her kvinde har udsat sin stakkels kæreste for.
Man har ret til at vide at man deler sit liv med en person som holder én for nar.
Anmeld