sladrehank eller ej?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juli 2014

Anonym trådstarter

enig med jer i at det vil skabe enormt meget kaos hvis det kommer fra mig - men synes jo bare han burde vide det..

i min verden er det noget af det ledeste man kan gøre mod et andet menneske. må tale til hendes samvittighed og stole på at hun gør det rette

tak for jeres svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2014

klmf

Jeg ville blande mig udenom og ikke sige noget, det er en sag mellem de to og ikke andre. Hvad forskel skal det gøre nu hvor hun allerede er gravid? Hvad får du ud af at sige det til ham? Din retfærdighedsfølelse overfor ham er fin nok, men synes ikke det er din sag at begynde at bryde din fortrolighed med din veninde for et faktum du eller andre alligevel ikke kan ændre. Var det ikke hans barn, var det en anden sag.

Men hvor er det dog en USMAGELIG og UCHARMERENDE måde at starte en familie på Hun kan da i hvert fald aldrig tillade sig at brokke sig over ham, når hun trækker forældrerollen ned over hovedet på ham på den måde.

Anmeld

7. juli 2014

modesty

hej.

har lige valgt at skrive som anonym herinde da jeg ikke ved om jeg kender nogen.

jeg har en veninde (bedste veninde faktisk) der er blevet gravid. hun har så fortalt mig efterfølgende at hun har været stoppet på p-piller i lang tid -men at kæresten ikke ved det !

han tror så altså bare at det er et uheld..

skal jeg som veninde fortælle det til kæreste eller lade være ?

altså nu har ikke selv været gravid men tænker at lægerne kan vel se ved undersøgelser man får om man er på p-piller eller ej? der er jo nogle hormoner i som jeg tænker de kan se ? igen jeg har ingen anelse om hvad man skal igennem som gravid så beklager hvis det er helt hen i vejret  

sys bare han burde vide det, men vil jo heller ikke risikere mit venskab for det

Uuuuha, sikke en situation at stå i.

Jeg synes at det hun har gjort er ganske rædselsfuldt (og desværre ikke helt sjældent). Jeg synes det siger en del om hvilken type menneske hun er. Og jeg synes at kæresten fortjener at vide det. Men din veninde kommer ikke til at fortælle ham det.

Det bliver sandsynligvis på bekostning af jeres venskab, så du skal jo tage en beslutning om du er villig til at miste hende som veninde eller ej.

PS: Sjovt at folk er så meget imod at han får det at vide. Gad vide om I ville have haft samme reaktion hvis det drejede sig om en mand der havde været sin kone utro? Hvilket i min bog er en markant mindre "synd" end det som den her kvinde har udsat sin stakkels kæreste for.

Man har ret til at vide at man deler sit liv med en person som holder én for nar.

Anmeld

7. juli 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Er manden glad for graviditeten trods at det ikke var planlagt fra hans side? 

Jeg synes det er forkasteligt adfærd af din veninde og manden burde vide det. 

Men så tænker jeg.... hvis du siger det, om det blot vil gøre at barnet måske vil få en svær start i livet?( forældre der ikke kan samarbejde, far der ikke vil se barnet osv.) Dette ville for mig være nok til at jeg ikke ville sige det, men jeg ville dog droppe veninden. 

Anmeld

7. juli 2014

Mom

Profilbillede for Mom
En ting er sikkert, jeg ville droppe veninden. Kan ikke have folk uden moral i mit liv.

Og ja jeg går mod strømmen, og ville sige det til hendes kæreste. Han fortjener at få barnet med alle informationer.

Og man kan jo stille sig selv det spørgsmål: at nu hvor hun har inddrømnet at hun har snydt med sine piller, så kunne hun måske også have været ham utro, blevet gravid, og bildt kæresten ind at det er hans? Moral har hun jo tydeligvis ikke....

Anmeld

7. juli 2014

Trekløver(:

Anonym skriver:

hej.

har lige valgt at skrive som anonym herinde da jeg ikke ved om jeg kender nogen.

jeg har en veninde (bedste veninde faktisk) der er blevet gravid. hun har så fortalt mig efterfølgende at hun har været stoppet på p-piller i lang tid -men at kæresten ikke ved det !

altså nu har ikke selv været gravid men tænker at lægerne kan vel se ved undersøgelser man får om man er på p-piller eller ej? der er jo nogle hormoner i som jeg tænker de kan se ? igen jeg har ingen anelse om hvad man skal igennem som gravid så beklager hvis det er helt hen i vejret  

sys bare han burde vide det, men vil jo heller ikke risikere mit venskab for det

Det er ikke noget du skal blande dig i. Bum.

Anmeld

7. juli 2014

TNBC

Anonym skriver:

hej.

Jeg vil sige til hende; enten fortæller du ham det ellers gør jeg det. For han fortjener at vide det.. hvis hun lyver om det, hvad har hun ikke løjet om før og kan lyve om senere?

Det er den forkerte måde at få børn på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.