Det tester en læge ikke for

Om han fortjener at vide det, ja det gør han! Og jeg kan slet ikke forstå din veninde kan finde på ikke at tage sine piller og sige det er et uheld, det er på ingen måde ok!
Om du skal sige det, hmm hvad får du ud af det? Jeres venskab forbliver nok ikke intakt og du risikerer at et barn skal vokse op uden begge sine forældre, hvor det måske ikke var nødvendigt. Og du vil for altid bære på dine skuldre at du har en del af skylden for det? Altså det ville jeg i hvert fald have. Sidst men ikke mindst er der stor risiko for at du bliver bussemanden. Mon dog din veninde indrømmer det for kæresten selvom du fortæller ham det? Det vil med stor sandsynlighed blive brugt imod dig.
Jeg synes omvendt at du skal appellere meget kraftigt til veninden om at fortælle sin kæreste sandheden! Det er ikke ok det hun har gjort og han fortjener at kende sandheden.
Det her er af ren nysgerrighed, og det er helt ok hvis du ikke vil svare! Men jeg er virkelig nysgerrig efter at vide hvor gammel man mon kan være når man finder på at gøre sådan noget? Pyha det er altså at tage manden som gidsel!
Anmeld