Hurtig opdate.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

346 visninger
9 svar
0 synes godt om
15. august 2009

Monica

Hej.

Lille Tobias fik klippet sit stramme tungebånd i tirsdags, håbede/regnede med at det ville stoppe alt hans skrigerri - nu når han kunne spise ordentligt... Men han skriger og skriger stadig... Ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre... Det er en kamp at give ham mad. Har næsten droppet amningen helt, det gik slet slet ikke  -desværre... Og flasken er han bare heller ikke 100 % god til... Det er så frustrende   Han skriger alt den tid han er vågen - og han søger med munden efter mad hele tiden. Så vi forsøger at give mad mad, men når han er så vred, kan han ikke finde ro til at spise....

Det er sgu synd for Gustav, for det giver ikke ham meget frirum. Han vil så gerne nusse og kysse ham... Men det er SÅ svært, for når vi giver ham mad er det vigtigt at han spiser noget og når han sover, så skal kan ikke vækkes så sirenen starter forfra

Hjælp mig i kloge kvinderMin SP er rigtig sød og kommer igen på mandag. Skal jeg overveje noget zonetrapi eller kiropraktor???

Moni - måske nok verdens dårligste mor...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2009

Plysbjørnen

okay... er han født ved Kejsersnit???

Hvis ja, så tag til kiropraktor og få kigget på hans nakke og ryg... det kan være en lås der er kommet da de har taget ham ud...

Men det kan også være en god ide med kiropraktor selv om han ikke er taget ved kejsersnit...

Zone terapi er også en god ting...

For synes det lyder lidt som om han måske har lidt ondt når han skal spise...

Anmeld

15. august 2009

Monica

Trold skriver:

okay... er han født ved Kejsersnit???

Hvis ja, så tag til kiropraktor og få kigget på hans nakke og ryg... det kan være en lås der er kommet da de har taget ham ud...

Men det kan også være en god ide med kiropraktor selv om han ikke er taget ved kejsersnit...

Zone terapi er også en god ting...

For synes det lyder lidt som om han måske har lidt ondt når han skal spise...

Nej, han er født naturligt... Har selv tænkt 1000 ting hvad det kan være... Men er parat til at prøve hvad som helst...

Tak for dit svar...

Anmeld

15. august 2009

Plysbjørnen

Monica skriver:

Nej, han er født naturligt... Har selv tænkt 1000 ting hvad det kan være... Men er parat til at prøve hvad som helst...

Tak for dit svar...

Okay det er bare fordi det lyder lidt som benjamin var...

Men tag til kiropraktor og få dem til at tjekke hans nakke, og til zoneterapi...

prøv eventuelt med hensyn til spisen at skifte sutte flaske... Til at starte med måtte vi bruge de helt billige til Benjamin...

Anmeld

15. august 2009

Mikkelmusen

Til Filuca brugte vi både kiropraktor og zoneterapi. Kiropraktoren var dog fordi vi kunne se at hun var skæv. Hun lå som en banan hele tiden, og SP synes det var fint hvis vi gjorde det. 

Mht skrigeri så prøvede vi zoneterapi og lidt healing til Filuca da hun var helt lille og det virkede bare. Hun fik 3 gange og så var det ligesom ovre.

Så prøv det, det er virkelig guld værd...

Anmeld

15. august 2009

Plysbjørnen

Mikkelmusen skriver:

Til Filuca brugte vi både kiropraktor og zoneterapi. Kiropraktoren var dog fordi vi kunne se at hun var skæv. Hun lå som en banan hele tiden, og SP synes det var fint hvis vi gjorde det. 

Mht skrigeri så prøvede vi zoneterapi og lidt healing til Filuca da hun var helt lille og det virkede bare. Hun fik 3 gange og så var det ligesom ovre.

Så prøv det, det er virkelig guld værd...

Benjamin endte også med Kiropraktor fordi han var skæv... Han startede med Zoneterapi, og det hjalp godt... Men hver gang han blev lagt i "spisestilling" skreg han.... Det var pga en lås i nakken...

Anmeld

15. august 2009

linemus

Puh, det lyder hårdt. Jeg ville også prøve zoneterapi. Har ikke selv erfaringer, men har hørt rigtig godt om det. Jeg overvejede det til Signe, da hun var spæd, da hun skreg så meget, når hun skulle sove, men fik det ikke gjort (uoverskueligheden ved at have to babyer).

Håber I kan finde noget, der hjælper, for det er næsten ikke til at holde ud

Knus Line

Anmeld

15. august 2009

Tynen

Det skal lige siges at jeg INTET aner om tungebånd m.m., men kan de slet ikke have gener efter "indgrebet"?
Synes bare det lyder underligt at han søger og søger, men ikke vil spise..
Trøske er vel blevet tjekket?!

Har virkelig ingen råd til dig, men vil bare sende dig en masse tanker!
Hold op hvor må det være hårdt for jer lige nu!

Håber snart at I finder en løsning på problemet så I kan komme til at nyde jeres lille ny familie for alvor!

Anmeld

15. august 2009

Mikkelmusen

Tynen skriver:

Det skal lige siges at jeg INTET aner om tungebånd m.m., men kan de slet ikke have gener efter "indgrebet"?
Synes bare det lyder underligt at han søger og søger, men ikke vil spise..
Trøske er vel blevet tjekket?!

Har virkelig ingen råd til dig, men vil bare sende dig en masse tanker!
Hold op hvor må det være hårdt for jer lige nu!

Håber snart at I finder en løsning på problemet så I kan komme til at nyde jeres lille ny familie for alvor!

Filuca fik klippet sit tungebånd da hun var under 1 måned gammel. Og hun havde ingen gener, eller problemer bagefter. 

Anmeld

15. august 2009

Tynen

Mikkelmusen skriver:

Filuca fik klippet sit tungebånd da hun var under 1 måned gammel. Og hun havde ingen gener, eller problemer bagefter. 

Men kan de få det?
Altså betændelse eller andet..

Igen skal det lige siges at jeg intet ved om det og faktisk aldrig har sat mig ind i sagerne, så ved faktisk ikke hvordan det foregår
Måske man skulle gåågle det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.