Knust :'( advarsel!!!! billed'vedlagt!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juli 2014

Sunsmile

Anonym skriver:

Var 9+1 idag men hvor længe har den mon været død. Har slet ingen smerter haft hverken før, da det skete eller efter

Jeg tabte for næsten 2 år siden, ca. 9+2.
Dengang kunne jeg mærke jeg var gravid, men ca. 2,5-3 dage før mistede jeg den følelse og vidste på en eller anden måde at det var slut.

Jeg er SÅ ked af det på dine vegne, jeg kan huske hvordan det var.

fingre for at du kommer hurtigt videre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2014

christina92

7. juli 2014

AMM00

Anonym skriver:

Hov det er en kæmpe fejl! Har nu fået et billed'ind! .

Det skulle have været lillebror eller lillesøster, hvorfor skulle det ende sådan

Vi sidder så lige og snakker om billedet, og kan ikke finde ud af hvor langt henne jeg har været, vi syntes begge den er stor, hvad ser i ????

eeej det gør mig virkelig ondt

Det er helt vildt hvordan den ligner var den sådan blød i det? Det ligner meget fast. Ej øv at du skal opleve det

Anmeld

8. juli 2014

SilleBille

Hvor er det synd for jer  kan ikke rigtigt sige noget der hjælper, så bare stort knus herfra.

Anmeld

8. juli 2014

anonym37

Anonym skriver:

Som jeg frygtede til middag kunne jeg mærke en klump glide ud og det var så synet !!!!

Føler med jer, alt det bedste herfra

Anmeld

8. juli 2014

Chewy

Anonym skriver:

Som jeg frygtede til middag kunne jeg mærke en klump glide ud og det var så synet !!!!

de bedste tanker og stor medfølelse her fra

Hvor er det ulykkeligt, at du skulle opleve det. Håber du snart står med en positiv test igen

Anmeld

8. juli 2014

M&N

Anonym skriver:

Årh nej hvor er det frygteligt for jer

Kæmpe kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.