Knust :'( advarsel!!!! billed'vedlagt!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2014

Anonym trådstarter

Hov det er en kæmpe fejl! Har nu fået et billed'ind! .

Det skulle have været lillebror eller lillesøster, hvorfor skulle det ende sådan

Vi sidder så lige og snakker om billedet, og kan ikke finde ud af hvor langt henne jeg har været, vi syntes begge den er stor, hvad ser i ????
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2014

tweety2060

Det gør mig ondt

Anmeld

6. juli 2014

cwl

Anonym skriver:

Hov det er en kæmpe fejl! Har nu fået et billed'ind! .

Det skulle have været lillebror eller lillesøster, hvorfor skulle det ende sådan

Vi sidder så lige og snakker om billedet, og kan ikke finde ud af hvor langt henne jeg har været, vi syntes begge den er stor, hvad ser i ????

Årh det gør mig virkelig ondt. Har ikke et gæt på hvor langt du har været, har du selv? Hvor langt troede du før?
Har du slet ikke haft smerter?

Anmeld

6. juli 2014

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Åh  Hvor forfærdeligt!! Er jeg meget ked af!! Hvor lang er den ca i cm tror du?? 

Anmeld

6. juli 2014

Anonym trådstarter

cwl skriver:

Årh det gør mig virkelig ondt. Har ikke et gæt på hvor langt du har været, har du selv? Hvor langt troede du før?
Har du slet ikke haft smerter?

Var 9+1 idag men hvor længe har den mon været død. Har slet ingen smerter haft hverken før, da det skete eller efter

Anmeld

6. juli 2014

cwl

Anonym skriver:

Var 9+1 idag men hvor længe har den mon været død. Har slet ingen smerter haft hverken før, da det skete eller efter

Din lille baby skulke have set sådan ud, så tror desværre den har været død noget tid. Men ved det ikke.

Billede lånt fra nettet.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. juli 2014

Anonym trådstarter

Omsorgsgiver skriver:

Åh  Hvor forfærdeligt!! Er jeg meget ked af!! Hvor lang er den ca i cm tror du?? 

Ved ikke hvor mange cm, jeg havde et stk.toiletpapir og så lå den der i midten, den fyldte ikke det hele men årh.

Anmeld

6. juli 2014

esioul

Anonym skriver:

Under alle omstændigheder tror jeg at jeg vil kontakte lægen med henblik på en scanning. Det er vigtigt de tjekker om alt er ude. 

Er du blevet skannet en gang eller skulle du først det til NF?

Anmeld

6. juli 2014

Anonym trådstarter

Omsorgsgiver skriver:

Ved ikke hvor mange cm, jeg havde et stk.toiletpapir og så lå den der i midten, den fyldte ikke det hele men årh.

Anmeld

6. juli 2014

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Anonym skriver:

Ok. For umiddelbart syntes jeg den ser stor ud i forhold til at du "kun" var 9+1... Men Ihhh hvor er det bare synd for dig   Stort kram!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.