Pegebogen.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

927 visninger
6 svar
0 synes godt om
15. august 2009

Monica

Er det bare hos os eller er jeres barn også blevet afhæning af pegebogen.dk ????
Når vi tænder computeren, så er han der med det samme at vi skal se billeder og han selv kan trykke på knappen. GIVER IKKE MOREN MEGET TIL TIL AT VÆRE PÅ NETTET... pis, caps...

Moni

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2009

linemus

Tricket er ikke at vise dem siden Måske lidt ondt, men det virker. Her har de prøvet siden nogle gange, men aldrig på MIN computer, så der plager de ikke Det er MIN!

Anmeld

16. august 2009

Kaufie

Jep - William er der også hver gang han ser en ved computeren : "Traaaktor, traaaaktor" - dog er de andre ting ved at være lige så kendte for ham efterhånden. Han kan sagtens selv sidde og trykke på skiftevis space og pil for at høre lyd og skifte billede.

Anmeld

16. august 2009

heaven

det er SÅ PISSE TRÆLS her med den side, vi kan ikke få lyden til at virke what so ever!!! har prøvet alt, også hjælpe linket, der er bare ikke noget at gøre. Og det er så ærgeligt, tror han ville elske den... suk.

Jannie

Anmeld

16. august 2009

Helle30

Sofie er også helt tosset med den. Mest de danske dyr. Hun kan også selv trykke på space og pile.
I går aftes var vi igen alene os tre piger (høstenken Helle, bliver jeg kaldt) - og mens vi sad og bladrede pegebogen, følte jeg mig pludselig lidt cornflækker, så jeg besluttede, at i stedet for at høre på Sofie råbe raaap - raaaap med en stiv pegefinger fast plantet på space-knappen, skulle vi da ud og se nogle rigtige ænder.
Så jeg pakkede nogle pølsebrød, og så tog vi hen til gadekæret og fodrede ænder. Sofie var ellevild. Raaaap - raaaaap brølede hun og kylede med brødstykker, så ænderne måtte dukke sig - næsten.
- Nå, det var lige en anekdote fra det virkelige liv...

Jeg synes, Pegebogen er genial. Det virker topmotiverende på Sofie, at hun selv kan bladre og få lydene frem. Og når jeg samtidig giver hende navnene på dyrene/tingene, så er hun meget optaget af at gentage dem. - Egentlig kunne jeg godt tænke mig siden udbygget sådan, at man kunne vælge mellem navn og lyd. Evt. også flere kategorier.
Kender nogen af jer til lign. sider/spil?  Der er jo et stykke tid til Pixeline.

- Helle

Anmeld

16. august 2009

Susan1978

Helle30 skriver:

Sofie er også helt tosset med den. Mest de danske dyr. Hun kan også selv trykke på space og pile.
I går aftes var vi igen alene os tre piger (høstenken Helle, bliver jeg kaldt) - og mens vi sad og bladrede pegebogen, følte jeg mig pludselig lidt cornflækker, så jeg besluttede, at i stedet for at høre på Sofie råbe raaap - raaaap med en stiv pegefinger fast plantet på space-knappen, skulle vi da ud og se nogle rigtige ænder.
Så jeg pakkede nogle pølsebrød, og så tog vi hen til gadekæret og fodrede ænder. Sofie var ellevild. Raaaap - raaaaap brølede hun og kylede med brødstykker, så ænderne måtte dukke sig - næsten.
- Nå, det var lige en anekdote fra det virkelige liv...

Jeg synes, Pegebogen er genial. Det virker topmotiverende på Sofie, at hun selv kan bladre og få lydene frem. Og når jeg samtidig giver hende navnene på dyrene/tingene, så er hun meget optaget af at gentage dem. - Egentlig kunne jeg godt tænke mig siden udbygget sådan, at man kunne vælge mellem navn og lyd. Evt. også flere kategorier.
Kender nogen af jer til lign. sider/spil?  Der er jo et stykke tid til Pixeline.

- Helle

måske kan du finde noget på dr.dk/oline  mener også der er noget for helt små.. men det må du lige undersøge..  

Anmeld

17. august 2009

Kaufie

Hvis du finder et alternativ, så sig lige til, ikke?

Jeg synes også det er utroligt, der ikke findes flere sider a la pegebogen - men det må vel være noget med copyright på billederne/lydene?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.