Andre med termin i feb.15??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2014

LilleLene

Anonym skriver:

Selvom vi først skal til nf d. 21/8 - fik vi set baby for første gang i mandags (var til tjek på Herlev - pga min cyste - hun viste os lige babyen og for at få det mere nøjagtigt tal på uge+dag) - troede jeg var 11+0, men det viste sig at jeg "kun" var 10+4.

øv, det er altid træls at blive sat tilbage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2014

Louise 1991

PernilleDidde skriver:

Ej, hvor sjovt !  Det bliver sjovt at se, hvornår de begge melder deres ankomst !

Ja det bliver altså lidt skægt at se ��

Anmeld

14. august 2014

Louise 1991

Så har jeg været til første jordemoder besøg idag 

Baby vokser fint, og jeg hørte det lille hjerte slå

Anmeld

14. august 2014

PST

Louise 1991 skriver:

Så har jeg været til første jordemoder besøg idag 

Baby vokser fint, og jeg hørte det lille hjerte slå

Ej, hvor dejligt at høre !  

Vil du ikke fortælle kort hvad i snakkede om eller gennemgik ? - jeg skal lige om snart, men er i tvivl om præcist hvad vi skal

Anmeld

14. august 2014

Louise 1991

PernilleDidde skriver:

Ej, hvor dejligt at høre !  

Vil du ikke fortælle kort hvad i snakkede om eller gennemgik ? - jeg skal lige om snart, men er i tvivl om præcist hvad vi skal

Ja det var virkelig godt! 

Jamen vi startede med at snakke om hvordan jeg havde det, med alle gener der kan høre med til en graviditet.  

Derefter talte vi omkring de forskellige vitaminer man skal have som gravid, vi snakkede kost og motion og generelt bare sådan lidt om mig og mit liv. 

Efter denne snak kom jeg på briksen. Jordemoderen mærkede på min mave.  Og så hørte jeg hjertelyd.  

Efter det fik jeg en masse papirer omkring fødsel, faderskab, og sådan lidt praktisk info.  Til sidst kunne jeg stille spørgsmål og det var egentligt det. Det tog omkring 45 min. 

Anmeld

15. august 2014

PST

Louise 1991 skriver:

Ja det var virkelig godt! 

Jamen vi startede med at snakke om hvordan jeg havde det, med alle gener der kan høre med til en graviditet.  

Derefter talte vi omkring de forskellige vitaminer man skal have som gravid, vi snakkede kost og motion og generelt bare sådan lidt om mig og mit liv. 

Efter denne snak kom jeg på briksen. Jordemoderen mærkede på min mave.  Og så hørte jeg hjertelyd.  

Efter det fik jeg en masse papirer omkring fødsel, faderskab, og sådan lidt praktisk info.  Til sidst kunne jeg stille spørgsmål og det var egentligt det. Det tog omkring 45 min. 

Tusind tak  Det var rart lige at høre hvad jeg skulle forvente ! 

Taaaak 

Anmeld

25. august 2014

anonym37

Anonym skriver:

Min termin er den 16-02-15;-)

Anmeld

25. august 2014

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det er forresten mig Nadia&Daniel som har lavet denne tråd (hvis I ikke skulle have gættet det)

Anmeld

1. september 2014

Mor til guldklumpen

Jeg er sat til d.8 feb 2015

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.