Hvornår begyndte i at lække?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2014

Sunsmile

lineog4 skriver:

Gjorde det meget tidligt i første graviditet, kan ikke huske hvornår men ved det var før den scanning man fik tilbudt den gang i uge18/19. Men så gik det væk igen på den måde det kun kom hvis jeg trykkede i længere tid. Men jeg havde hver morgen jeg vågnede og om aftenen når tog bh en af rester af mælk - men det havde jeg forresten før jul sidste år og var ikke gravid, men min krop reagerede fuldstændig som gravid ved ikke hvorfor.

Ok ja det var da lidt underligt at du lækkede når du ikke var gravid. Men så håber jeg heller ikke der kommer mere ud de næste mange uger, kun når jeg trykker.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2014

Clisolka

Sunsmile skriver:

Jeg er begyndt at lække allerede, dog kun når jeg trykker, er det ikke meget tidligt, jeg er kun 17 uger henne i min første graviditet.
Det var desværre min kæreste der fandt ud af det og han blev liiiige lidt overrasket og jeg tænkte ej der kan da ikke være noget der kommer ud allerede nu, men så prøvede jeg at trykke lidt og så kom der en lille smule klar væske ud.

Hvornår begyndte du at lække?

I første graviditet 17+ og i anden 19+ 

Anmeld

5. juli 2014

Sunsmile

Clisolka skriver:

I første graviditet 17+ og i anden 19+ 

Ok tak, så er det jo bare helt normalt, blev bare så overrasket for jeg troede i hvert tilfælde at jeg skulle være meget længere henne før det skete.

Anmeld

5. juli 2014

Clisolka

Sunsmile skriver:

Ok tak, så er det jo bare helt normalt, blev bare så overrasket for jeg troede i hvert tilfælde at jeg skulle være meget længere henne før det skete.

Nej nej, du skal ikke være nervøs  

Det er helt normalt - både at lække tidligt i graviditeten og nogle lækker først lige før fødslen  

Anmeld

5. juli 2014

Maja!

Første graviditet var det vist omkring uge 20 her anden gang har det været fra uge ca 12! 

Anmeld

5. juli 2014

Sunsmile

Maja! skriver:

Første graviditet var det vist omkring uge 20 her anden gang har det været fra uge ca 12! 

Tak, sys det er rart at vide at det er helt normalt at lække tidligt

Anmeld

6. juli 2014

kanille

Hej 

Jeg begyndte med det inden jeg fik en positiv test og hade det indtil uge 10 ca og er nu i 13 +... Og fik afvise af lægen at det var normal når man var stoppet på ens p piller efter så mange års brug 

Anmeld

6. juli 2014

Sunsmile

kanille skriver:

Hej 

Jeg begyndte med det inden jeg fik en positiv test og hade det indtil uge 10 ca og er nu i 13 +... Og fik afvise af lægen at det var normal når man var stoppet på ens p piller efter så mange års brug 

Ok, lækkede du så stadig efter uge 10.
Jeg har ikke taget p-piller i lang tid, men det er da rart at vide at jeg ikke er den eneste som er tidligt på den. Er så glad for at det ikke løber endnu

Anmeld

6. juli 2014

stm2812

Sunsmile skriver:

Jeg er begyndt at lække allerede, dog kun når jeg trykker, er det ikke meget tidligt, jeg er kun 17 uger henne i min første graviditet.
Det var desværre min kæreste der fandt ud af det og han blev liiiige lidt overrasket og jeg tænkte ej der kan da ikke være noget der kommer ud allerede nu, men så prøvede jeg at trykke lidt og så kom der en lille smule klar væske ud.

Hvornår begyndte du at lække?

1. Graviditet var det først efter fødslen. Jeg er ju 14+3 og har endnu ikke oplevet det. Men er spændt på om det ikke sker denne gang nu hvor det er 2. Barn

Anmeld

6. juli 2014

kanille

Sunsmile skriver:

Ok, lækkede du så stadig efter uge 10.
Jeg har ikke taget p-piller i lang tid, men det er da rart at vide at jeg ikke er den eneste som er tidligt på den. Er så glad for at det ikke løber endnu

Nej ikke rigtig der kan komme nogen få dråber en gang i mellem. Jeg hade mælk i mine bryster 3 måneder før jeg blev gravid så i alt lidt over 6 en halv månede 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.