Hvornår begyndte i at lække?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.198 visninger
21 svar
6 synes godt om
4. juli 2014

Sunsmile

Jeg er begyndt at lække allerede, dog kun når jeg trykker, er det ikke meget tidligt, jeg er kun 17 uger henne i min første graviditet.
Det var desværre min kæreste der fandt ud af det og han blev liiiige lidt overrasket og jeg tænkte ej der kan da ikke være noget der kommer ud allerede nu, men så prøvede jeg at trykke lidt og så kom der en lille smule klar væske ud.

Hvornår begyndte du at lække?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2014

Rødhætte

Sunsmile skriver:

Jeg er begyndt at lække allerede, dog kun når jeg trykker, er det ikke meget tidligt, jeg er kun 17 uger henne i min første graviditet.
Det var desværre min kæreste der fandt ud af det og han blev liiiige lidt overrasket og jeg tænkte ej der kan da ikke være noget der kommer ud allerede nu, men så prøvede jeg at trykke lidt og så kom der en lille smule klar væske ud.

Jeg er 40+1 og lækker stadig ikke.. Utrolig sådan en forskel. Ved min første graviditet kom der heller ikke en dråbe før jeg havde født..

Anmeld

4. juli 2014

Sunsmile

Ok, ja der er godt nok forskel

Anmeld

4. juli 2014

modesty

Altså mener du tis?

EDIT: Nåååå, du mener babserne, hahah.

Ja, nej, det var først efter fødslen.

Anmeld

4. juli 2014

Sunsmile

modesty skriver:

Altså mener du tis?

EDIT: Nåååå, du mener babserne, hahah.

Ja, nej, det var først efter fødslen.

Ja brysterne, ja det fremgår vidst ikke så tydeligt. Hmm læste om en der startede i uge 25, men der er jo næsten 8 uger til, godt jeg skal til jordemoder på tirsdag så skal jeg da lige spørge hende

Anmeld

4. juli 2014

Bissen

Sunsmile skriver:

Jeg begyndte omkring uge 22 

Anmeld

5. juli 2014

Louise2271

Jeg var 5 uger henne da mine bryster begyndte og løbe :-) 

Anmeld

5. juli 2014

LinLin

Jeg er 26+ med 3. Barn og lækker da heldigvis ikke endnu... Har heller ikke gjort det før de andre var født

Anmeld

5. juli 2014

lineog4

Gjorde det meget tidligt i første graviditet, kan ikke huske hvornår men ved det var før den scanning man fik tilbudt den gang i uge18/19. Men så gik det væk igen på den måde det kun kom hvis jeg trykkede i længere tid. Men jeg havde hver morgen jeg vågnede og om aftenen når tog bh en af rester af mælk - men det havde jeg forresten før jul sidste år og var ikke gravid, men min krop reagerede fuldstændig som gravid ved ikke hvorfor.

Anmeld

5. juli 2014

Sunsmile

Louise2271 skriver:

Jeg var 5 uger henne da mine bryster begyndte og løbe :-) 

Ok det var godt nok tidligt, så behøver jeg vidst ikke at bekymre mig om noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.