Endnu en gravid ano...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

730 visninger
12 svar
0 synes godt om
15. august 2009

Anonym trådstarter

Ja, så kan jeg vist også melde mig på banen som gravid. Det er stadig meget tidligt, og derfor er jeg ano lidt endnu.

Jeg havde nemlig en SA i starten af juli - en graviditet der ej var planlagt, men dog ønsket. Efter den omgang blev lysten til et barn mere vækket, men da det desværre også er mig der har en rigtig syg mormor, planlagde vi at udskyde det lidt. Den lille svømmer har dog kæmpet sig igennem regnfrakke og endda overlevet et godt stykke tid inden ÆL (som jeg altid mærker), så nu hvor den er der, er det absolut et lyspunkt og en glæde.

Jeg er kun lige 4+1 i dag, så meget kan ske endnu, men mærker altså en stille jubel alligevel

Hvis nogen skulle gætte, så er jeg ikke en af de mest aktive, men følger dog med, og så har jeg en julipige i forvejen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2009

Plysbjørnen

Ih tillykke med lille blyp. den har bare af at blive hængene denne gang...

Knus Betina

Anmeld

15. august 2009

Tynen

IHHHHH!
Stort TILLYKKE herfra
Hvor er det da dejligt at høre!

Krydser fingre for at det hele går som det skal

Anmeld

15. august 2009

Lise

Tillykke med det

Glæder mig til at finde ud af hvem du er...

Anmeld

15. august 2009

linemus

Eiii, tillykke!! Hvor er det dejligt for jer

Anmeld

15. august 2009

Muffinmus

tillykke med ano,....spændt på at se hvem det er så

Anmeld

15. august 2009

Lise

Lise skriver:

Tillykke med det

Glæder mig til at finde ud af hvem du er...

NU har jeg fundet ud af hvem du er

Endnu en gang tillykke med det... 

Anmeld

16. august 2009

Nadi

Ihh så spændende! Tillykke med det, gllæder mig til at finde ud af hvem du er. Og jeg er møg dårlig til at gennemskue disse ano'er så jeg er altid så spændt som en lille barn juleaften

Endnu engang stort TILLYKKE!

Anmeld

16. august 2009

Grynt

Nadi skriver:

Ihh så spændende! Tillykke med det, gllæder mig til at finde ud af hvem du er. Og jeg er møg dårlig til at gennemskue disse ano'er så jeg er altid så spændt som en lille barn juleaften

Endnu engang stort TILLYKKE!

Der kan da vist ikke være mange af os tilbage som ikke har været eller er gravide Og NEJ det er IKKE mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tina

Anmeld

16. august 2009

Nadi

Grynt/Tina skriver:

Der kan da vist ikke være mange af os tilbage som ikke har været eller er gravide Og NEJ det er IKKE mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tina

Og stadig er jeg pisse dårlig til at gætte det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.