Gymnastik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2014

Joan ( Smallie )

jeg har trænet et hold der gik fra 3 til 10 år og der var nogen der var lige godt 2 år og de fulgte med helt fint så jeg syntes du skal vælge det 3-6 år der udvikler de sig også mest

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2014

MoarMoar

Omsorgsgiver skriver:

Ok. Er nemlig bange for at det kan blive for overvældende for hende. Hvor gamle var de store børn på din søns hold?

Det var et ret lille hold med omkring 14 børn og det var alle børnehave børn. 

Jeg valgte han skulle gå på det hold, da næsten alle børnene var fra hans gruppe i børnehaven. 

Jeg har selv været instruktør på et pusligehold i 3 år. Jeg synes at hvis barnet er startet i børnehave kan det også godt gå på puslinge hold. 

Jeg har oplevet flere stille piger på 3 år, der fik meget gåpåmod af at gå til gymnastik uden mor :-) 

Anmeld

4. juli 2014

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Joan ( Smallie ) skriver:

jeg har trænet et hold der gik fra 3 til 10 år og der var nogen der var lige godt 2 år og de fulgte med helt fint så jeg syntes du skal vælge det 3-6 år der udvikler de sig også mest

Ok. Mange tak for svar  Har nemlig også tænkt at hun godt kan få noget med lidt udfordringer i også. Så vil jeg tilmelde hende til det hold 

Anmeld

4. juli 2014

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
rasmusqx skriver:

Det var et ret lille hold med omkring 14 børn og det var alle børnehave børn. 

Jeg valgte han skulle gå på det hold, da næsten alle børnene var fra hans gruppe i børnehaven. 

Jeg har selv været instruktør på et pusligehold i 3 år. Jeg synes at hvis barnet er startet i børnehave kan det også godt gå på puslinge hold. 

Jeg har oplevet flere stille piger på 3 år, der fik meget gåpåmod af at gå til gymnastik uden mor :-) 

Tak for svar  Jeg vælger at tilmelde hende på puslingeholdet 

Anmeld

4. juli 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Thea gik på puslingene holdet, og elskede det. Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.