Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Min datter gik til noget gymnastik der hed mor, far og barn sidste år. Det er for børn mellem 1-3 år. Hun bliver 3 til september og hun skal starte til gymnastik igen. Der er et hold hvor børnene er fra 3-6 år der hedder puslinge.
Nu er jeg bare i tvivl om hvilket hold jeg skal tilmelde hende til. Det fra 1-3 år eller fra 3-6 år?? Hvad er jeres erfaring? Vil hun være for lillebil dem fra 3-6 år??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Åh, jeg står selv i samme problem, og kunne egentlig godt tænke mig at høre andres erfaringer, så følger lige med
carinabj skriver: Åh, jeg står selv i samme problem, og kunne egentlig godt tænke mig at høre andres erfaringer, så følger lige med
Altid noget at man ikke er selv Det ville havde været været meget nemmere hvis min pige bare var 4 år
Min søn startede på puslinge hold da han var 2 år og 9 mdr, og det klarede han fint. Han er ellers en lidt tilbageholdende dreng, men det gik over al forventning.
Sarah82 skriver: Hvis man lige må skyde med et tillægsspørgsmål, hvornår startede jeres til gymnastik? Min er snart 16 mdr og lidt af en bulderbasse, men tænker om det er for tidligt?
Hvis man lige må skyde med et tillægsspørgsmål, hvornår startede jeres til gymnastik? Min er snart 16 mdr og lidt af en bulderbasse, men tænker om det er for tidligt?
Så snart din barn kan gå kan I nemt være med på er forældre/barn hold.
Min var 2 år da hun startede. Men hvis du finder et hold fra 1 år tror jeg da nok at din søn sagtens kan være med.
rasmusqx skriver: Min søn startede på puslinge hold da han var 2 år og 9 mdr, og det klarede han fint. Han er ellers en lidt tilbageholdende dreng, men det gik over al forventning.
Ok. Og de "ting" de skulle var ikke for svære for ham?? Min pige er nemlig også tilbageholdende og genert.
Omsorgsgiver skriver: Ok. Og de "ting" de skulle var ikke for svære for ham?? Min pige er nemlig også tilbageholdende og genert.
Nej, det synes jeg ikke. Han var selvfølgelig ikke lige så hurtig som de store på holdet. Men han var glad efter hver time og instruktøren sagde det gik godt.
Han spørger stadig om hvornår det er onsdag så han kan komme til gymnastik :-)
rasmusqx skriver: Nej, det synes jeg ikke. Han var selvfølgelig ikke lige så hurtig som de store på holdet. Men han var glad efter hver time og instruktøren sagde det gik godt. Han spørger stadig om hvornår det er onsdag så han kan komme til gymnastik :-)
Ok. Er nemlig bange for at det kan blive for overvældende for hende. Hvor gamle var de store børn på din søns hold?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128