Hallo-hallo-allo-allo-alo

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

463 visninger
6 svar
0 synes godt om
15. august 2009

Tynen

JESUS CHRIST hvor er der dog stille herinde
Det er da lige før man skal indføre kæresteaften igen selvom den blev boykottet for 3 år siden af frygt for at gå glip af noget på nettet
Hvad laver I dog allesammen?

Anywho...

I får lige en lille update med tilhørende mavebillede fra sidste uge - 36+0 - Tænk, at man allerede er 37+0 imorgen
Det med nederdelen er fra Stellas tid i mavsen, bare til sammenligning.

Ved godt det ikke betyder en dyt, men slimproppen røg vist her i morges så nu kommer mit symptom-OCD virkelig på overarbejde de næste par uger.
Synes i forvejen ikke jeg laver andet end at analysere mit korpus, granske toiletpapir og rydde op i frygt for snarlig fødsel.. Gud forbyde at folk skulle se hvordan vi rigtigt kan rode

Det var lidt herfra..
Ingen andre med lidt nyt?
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2009

heaven

hey du..

STILLE??? det er ikke ordet, der er godt nok dødt her - slet ikke som førhen... Fine billeder i øvrigt - du er da ikke helt så stor denne gang. er du blevet klar til det går løs??

Jannie

Anmeld

15. august 2009

Lise

Hey Tunis,

Du er sgu bare så fin gravid - jeg er allerede gravid all-over-the-place, og jeg er kun 10+6  Hvad skal det ikke ende med???

Men ja, der er virkelig stille herinde. Selv har jeg været til brunch idag hos en veninde, der forsvarede speciale i mandags, og fk 12. Hvordan det end kan lade sig gøre... Ellers er jeg jo bare working woman, men det er ikke ligefrem noget der forhindrer mig i at kigge med herinde..  Intet nyt herfra

Lise

Anmeld

15. august 2009

linemus

Ih, hvor er den flot maven! Især billedet set forfra, den sidder bare rigtig flot på dig. Tænk at slimproppen er gået. Hold fast hvor er det gået hurtigt.

Der er såmænd ikke meget nyt herfra. Det mest ophidsende er vist pigernes første tandlægebesøg. Den barske hverdag er tilbage, hvor jeg synes, det hele er stressende, selvom jeg ikke engang skal på arbejde, men der er bare så meget, jeg kan lave, at jeg ender med ikke at få lavet noget, og så er jeg jo lige langt. Manden jobber, så der er pludselig blevet meget tid til comp. igen. Det eneste jeg kan prale af er, at jeg er begyndt at løbe og har nu fuldført de første to uger af mit 12 ugers program. Og det virker! Selvom jeg ikke kan forestille mig, at jeg kan løbe 8 min. i træk allerede om 14 dage, men nu får vi se. Jeg har fået sådan en smart dims til min ipod af manden + et pink etui til at spænde om armen, og så har jeg købt løbesko og løbetøj, så nu er der ingen vej udenom, nu er jeg forpligtiget til at fuldføre

Nå, det var nok den kedeligste update længe.

- Line

Anmeld

15. august 2009

Muffinmus

ja, fino mavse da
Og ja, kan du så se at føde...så slipper du for det bryllup...har du været til PA?? for ellers kunne du slippe for den også

Anmeld

15. august 2009

Juniors mor

Hvor er du bare fin - den mave sidder SÅ flot på dig! Vildt med slimproppen.....måske har du lillemanden i armene om få dage -spændende!! Er i kommet frem til det perfekte navn?

Her går vores tid med at renovere (vi=manden!!) Jeg har så to små banditter at se efter, vasketøj, rengøring og madlavning....og tjaaaa så når man ikke mere på en dag....
I dag overlod jeg dog Magnus til Sune og Julie og jeg drog i Fields for at shoppe og sluttede af i Capella Play, så det var en træt pige jeg havde med hjem...
-Helle

Anmeld

15. august 2009

Lene76

Super flot mave glæder mig til at se den lille prins når han engang kommer ud.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.