Søndag d. 29 juni, vågnede jeg op kl. 5 om natten, med ekstremt store smerter i underlivet. Jeg kravlede på toilet, da jeg tænkte at jeg nok bare skulle *biiip*.
Da smerterne stille begyndte at formindske, tog jeg en test. Da der dukkede to flotte streger frem, gik alt i stå for mig. Jeg troede ikke rigtig på det, har aldrig fået to streger på en test før
Jeg gik ind til min sovende kæreste, og satte mig på sengekanten. Han vågnede og spurgte hvad der var galt, jeg viftede mundlam med testen, hvorefter han spurgte om den var negativ? Jeg rystede på hovedet, og han spurgte igen, om den så var positiv? Og jeg nikkede. Han lagde sig ned igen og sagde, at det ser vi på i morgen. Det var ikke gået op for ham hvad jeg vist ham.
Der gik ikke længe før han vendte sig rundt, og begyndte at reagere på det
Senere på dagen, tog jeg en test mere. Igen viste den positiv. Dagen efter tog jeg endnu en, og igen igen viste den positiv
Om mandagen ringede jeg til min læge, og bad om en tid. Fredag d. 18 skal jeg op og have taget blodprøver og snakke. Vi glæder os ualmindelig meget
Men da jeg ringede til min læge, sagde hun at man først snakkede med gravide når de var i 9 uge, hvornår var I hos jeres læge, efter I fandt ud af at I var gravid? 
Jeg har super mange spørgsmål og bekymringer, så kan slet ikke vente med at komme til læge
Har haft ondt i maven, siden jeg fandt ud af at jeg var gravid. Har vågnet to gange om natten med ondt i maven, det har føltes som om jeg skulle *biiip*, men intet er sket og har kunnet gå i seng igen. I nat har der dog ikke været noget. Har jeg noget at være bekymret over? 
Undskyld det lange indlæg 
Hilsen en glad første gangs gravid