anjo01 skriver:
Jeg havde også en i starten af sidste uge hvor der kom klumper med ud, så er ikke i tvivl om at det var det. Havde rigtig slemme kramper i knap 2 dage.
Fik taget Blodprøver på andendagen, og så igen i denne uge - mit hcg tal er steget, selvom jeg ikke er i tvivl om at jeg mistede det.Skal på sygehuset igen i næste uge får at blive undersøgt igen samt have taget blodprøver, for at se om tallet fortsat stiger og om det stiger pga graviditet eller pga restvæv!
Det kan være rigtig hårdt, ikke kun fysisk men så sandelig også psykisk!
har ingen mens smerter. Vil helt klart råde dig til at forlange at få taget Blodprøver indtil dit tal er under 10 - min læge mente ikke det var nødvendigt, men hold op hvor er jeg glad for at jeg stod fast på mit!
Kæmpe kram! 
Det er jeg rigtig ked af at hører, håber på det bedste for jer også
. .
Jeg fik taget blodprøver i går da jeg også blev undersøgt under indlæggelsen, i morgen skal jeg havde taget yderligere blodprøver og så vil sygehuset ringe med svar i morgen eftermiddag . .
De ringede tidligere i dag for at fortælle de gerne vil havde jeg kommer ind til en ny undersøgelse og scanning i næste uge, er rigtig glad for at lige den del bruger de tid på
. .
Anmeld